Saturday, 12 May 2012

Az új pipőm:)

Megérkezett az új cipőm. Ivelt talpú, mindig szerettem volna egy ilyet, mivel sokat gyaloglok a meló miatt is, meg amúgy is mindig mindenhova gyalog megyek. Drágának tartottam, de most le volt árazva, mert már csak 2 méret volt belőle, éééééés az egyik az pont 37es:)


Ilyen szép! Az első 10 percben fura volt, hogy billegek, de utána megszoktam. Nagyon kényelmes, és állitólag nagyon jót tesz a törzs izmainak. Elterveztem, hogy holnap elmegyek benne egy kisebb gyalogtúrára, felavatom:)!

8 comments:

  1. Kíváncsi leszek, milyen lesz benne a túra. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is:) De nem hegynek megyek, hanem a fútó körömet (7km) legyaloglom benne. Ez inkább városi cipő, de nekem nagyon tetszik és magas a talpa,igy kinézek benne 160centinek is :D

      Delete
  2. Hamupipőke,királyos vádlid van!:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most nagyon nevetek a hamupipőke megszólitáson :) És köszönöm!!!

      Delete
  3. Andi, nagyon vigyázz vele!
    A gerincssérvem miatt nekem is volt ilyen cipőm. Évekig ebben futottam, ebben túráztam, majd azóta gyógytornára járok, mert szétment a térdem, de legfőképp a csípőm. A gyógytornász hívta fel rá a figyelmem, hogy nem szabad ennyit hordani ezt a cipőt, főleg nem sportoláshoz, csak városban mászkáláshoz alkalmanként jó lehet az izmok erősítése végett, de sajnos az ízületeket nagyon terheli. Én jól meg is szívtam vele. :-(
    Pont a gördülékenysége és az állandó imbolygása, instabilitása miatt, ami az izmokat erősíti, az az ízüleket gallyravágja, mert nincsenek felkészülve ilyen típusú, állandó mozgású terhelésre. Lehet, hogy nem elég szakszerűen magyaráztam el, de a lényeg: a gyógytornász is óvatosságra intett ezekkel a cipőkkel kapcsolatban, engem pedig tönkre is tett. Azóta javul a helyzet, hogy már nem hordom ezt a cipőt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. szörnyű... és még mindig fáj? :( most már mihamarabbi gyógyulást!!

      Delete
  4. Én úgy tudom, hogy ezek a cipők nem edzésre, sem sportszerű gyaloglásra, hanem leginkább csak álldogálásra, max. mindennapi boltbamenésre valók!!

    ReplyDelete
  5. Sajnálom Szamóca, hogy igy jártál:( Gyógyulgass. Azért vettem, mert lehetőségem szerint minden fele gyalog járok (bolt, iroda stb.) és úgy gondoltam, hogy arra jó lesz. Azért vigyázok vele, köszi a figyelmeztetést. Van itthoni edzőcipőm meg futócipőm, szerintem ebben én nem is tudnék futni, meg ugrálni, orra buknék:)

    ReplyDelete