Tuesday, 8 May 2012

Ez első :)

Hogy miért Linessa? Valami olyan nevet akartam kitalálni, ami kapcsolódik a sporthoz és az egészséges életmódhoz, de semmi frappáns nem jutott eszembe, mig elő nem vettem a reggeli light cottage cheese-emet, aminek ez a márkája: Linessa vital and active :) Jobb nem jutott eszembe :)
Ide fogom irni az edzéseimet, étkezéseimet (kalóriá számolás nélkül), recepteket és minden más nyavalygásaimat.
Rólam annyit kell tudni, hogy Andi vagyok, 28 éves, Skóciából. 2011 októberében kezdtem bele az életmódváltásba, mert az ülőmunkának és a lustaságomnak köszönhetően felhiztam 60 kilóra, ami a 157 centimhez nem volt szép látvány. Azóta lefogytam 11kilót, nem mondom, hogy nehezen, mert nem igazán szenvedtem,és április óta az alakformálás a mindenem, mert végre szeretnék olyan testet, amilyen eddig még soha nem volt. Érzem, hogy jó úton haladok, a cél közel, de addig még meg kell tennem jó pár lépést, de nem adom fel, mert az erő velem van :)

No comments:

Post a Comment