Thursday, 10 May 2012

Május 10. Csütörtök

Nyűgösen ébredtem, esett egész nap az eső, puffadt voltam, hisztis, ideges minden apróságért, mig rá nem jöttem, hogy ez már PMS:( Azért megcsináltam mindent, a munka is elég jól ment ennek ellenére, és lassan a napnak is vége, megnyugodhatok,nem törtem el senki nyakát:)

Reggeli: 3db túrógombóc fahéjas natúrjoghurttal még tegnapról.
Tizórai: 1 banán
Ebéd: lencse saláta (lsd.lentebb:))2db ropogós kenyérkével
Uzsonna: 4 ropogós kenyérke 2 szelet light sajttal, 4 szelet csirkemell sonkával, kigyóubival

És itt jött a hiszti, hogy fáradt vagyok, fázok, ha bekapcsolom a fűtést akkor melegem van, ha kinyitom az ablakot beesik az eső, meg hideg a lábam, meg fáj a hajam,meg hiányzik a pasim és kicsi vagyok, szerencsétlen és engem senki nem szeret:) Nagyon jól hozom ilyenkor az elkényeztett hülye picsa szerepét:D Na de erőt vettem magamon és hozzá láttam az edzéshez, ami volt:

20perc kardió intervall: 5 gyakorlat, 6 kör, 30mp aktiv, 10mp pihenős részekkel.
1. helyben futás magastérdemeléssel
2. ugrálókötél páros lábbal
3. négyütemű fekvőtámasz
4. hegymászás
5. jumping jack (paprikajancsi)
Mire végeztem jól leizzadtam,kivörösödött a fejem. Pihegtem egy percet, majd hasazás:
20hasprés
20-20hasprés keresztbe
20csipőemelés
20bicikli
20-20hasprés oldalfekvésben
Hasprésnél kezemben 5kg, a lábaimon 1-1kg. Ebből 2 kör.
Utána kitörések, guggolások.
Váltott lábbal 20-20.
Kitörés oldalra 20-20
Nagy terpeszben mély guggolás 20, rugózás 20.
Szűk terpeszben mély guggolás 20, rugózás 20.
Kezemben 5kg, lábaimon 1-1kg. De "csoportársam" javaslatára legközelebb a csuklómra csatolom azt is. Ebből is volt 2 kör.
Nyújtással bemelegitéssel együtt 50 perc.

Edzés után: 2 narancs (azért kettő, mert nagyon pirinyók voltak), fél adag protein vizzel.
Vacsora: 2 keményre főtt tojás joghurtos-túrós fokhagymás-kapros öntettel, kaliforniai paprika, kigyóubi és         pár szelet csirkemell sonka.
Szép szines, és fincsi :)

Holnapra jógát tervezek, már nem csináltam ezer éve, és a héten már volt 2 futás, és kardió intervall. Szombatra meg marad váll, hát és mell egy kis lépcsőzéssel, de addig még bármi történhet. Az tuti, hogy vasárnap pihi. 


No comments:

Post a Comment