Friday, 11 May 2012

Május 11. Péntek, még mindig nyűgös, Florencia meg b+!

Florencia egy kedves vendég, aki úgy gondolta, hogy reggel 5.40kor óhajt becsekkolni a vendégházba. Elszállásoltam, de utána már az istenért se tudtam visszaaludni, csak forgolódtam. Felkeltem 7kor, de hiába, mert a munkát nem tudtam hamarabb kezdeni, igy reggel csak kóvályogtam, mint gólyafos a levegőben, meg egész nap tiszta kába voltam...:(

Reggeli: 3szelet szója és lenmagos kenyér (alacsony GI-s) 3 szelet sajttal, 3 szelet csirkemell sonkával, paprikával,fél adag protein vizzel.
Tizórai: 3 kocka keserűcsoki, egy pohár kakaóval.
Ebéd: tegnapi lencsesaláta
Uzsonna: 3 kocka keserűcsoki, 2 virsli, 2 szelet sajt, 3db izetlen zabkeksz (oatcake, Lidl-ben vettem, tényleg nincs semmi ize)

Edzés: először jógázni akartam, de nem találtam olyat, ami tetszett volna, igy ami eszembe jutott, átmozgatás.

10db fekvőtámasz
10-10 csipőemelés oldal plank
Péntek Enikő csipő gyakorlatai 1x
10fekvő
10-10csipőemelés oldal plank
csipő gyakorlatok még1x
10fekvő
10-10csipőemelés oldal plank
Enikő belső comb gyakorlatai 1x
10fekvő
10-10 csipőemelés oldal plank
belső comb gyakorlatok még1x
10fekvő
10-10csipőemelés oldal plank
Bemelegitéssel nyújtással együtt 45 perc. Nem fáradtam el, de azért éreztem, hogy átmozgattam mindenem. De úgy érzem ennyi elég volt. Majd holnap valami erősebbet csinálok.

Edzés után: 1 kicsi narancs, 10dkg túró

Vacsi: még eddig semmi, a kedves jön, későn, pár óra....már bekutyultam a zabpelyhes túrógombócot, ha esetleg megéheznénk. Habár nekem most görcs van a gyomromban....nem tudom. Rosszat érzek......de ne úgy legyen.

Mai nappal nem vagyok elégedett, se kajában, se edzésben, de nem lehet minden nap egyforma....

                 

No comments:

Post a Comment