Saturday, 12 May 2012

Május 12. Szombat és tegnap esti vacsora

Tegnap este a kedvessel vacsoráztunk, fokhagymás kakukkfüves csirkemellet, meg zöldséges rizset. Én a rizsből csak egy kanállal ettem. Desszertnek készitettem túrógombócot, abból ettem egyet és még volt 2,5dl fehér bor.

A mai nap jól alakult, kaja és edzés terén is, a munkával is jól haladtam, 4 órára rendbe vágtam a vendégházat:)

Reggeli: 3db túrógombóc estéről
Tizórai: 1 banán
Ebéd: készitettem paprikás csirkét csirkemellből, zöldséges rizzsel.
-1 óraval később egy light joghurt desszertnek
Uzsonna: 2 virsli, 2 szelet sajt, 2 szelet ropogós kenyérke, kigyóubi

Ezután bealudtam egy félórára, még jó hogy hivtak telón, igy felkeltem, különben ki tudja meddig aludtam volna. Ittam egy kávét, bevettem 2 szem L-Carnitint, majd fél óra múlva edzés.

Van itt nekem 13 lépcsőfokom. Azon le fel szaladtam 10x, utána 10x olyat, hogy felfele kettessével vettem a fokokat. Majd ez mégegyszer úgy, hogy volt a kezemben 2x 1,5kg.
Utána ugrálókötél: páros lábbal 50, váltott lábbal 50 ebből 2 kör. Nagyon jó volt, csak úgy ömlött rólam a viz,12 perc.
Súlyzóztam vállra és mellizomra, hasaztam és egy kis vádli a végén. Összesen 50 perc. Nagyon-nagyon jól esett, teljesen elfáradtam, leizzadtam.

Edzés után: 1 narancs, 1 adag protein vizzel.
Vacsora: 10dkg paradicsomos tonhal babbal.

Már törtem az agyam régebben, hogy hogyan tudnám a proteinemet összerázni mig nem veszek shakert, mert kutyulva nem volt túl jó. És ma megvilágosodtam. Van nekem ilyen hordozható kávésbögrém, ami 100%an zár, füle is van, és tökéletesen működik, mint shaker és nem került egy fillérembe se.

Lehet jön ma is az angolom, nem igérte biztosra. Ma nem készitettem semmi nyalánkságot, már vacsiztam, esetleg lesz egy pohár bor.

Elégedett vagyok a mai teljesitményemmel, holnap a pihenőnap jól fog esni:)

No comments:

Post a Comment