Monday, 14 May 2012

Május 13. Vasárnap + heti összesités

Hogy tegnap mit ettem, arra már nem nagyon emlékszem, azt tudom, hogy reggelire zabkását, ebédre csirkét teljeskiörlésű durum tésztával, meg ettem banánt is meg talán egy joghurtot meg vacsira zabkását, amit 5kor volt, utána pihenés, betegség, torokfájás, de mára már jobban vagyok. Edzeni nem edzettem, pihenő nap volt.

A hetem egyébként jól alakult, 6 nap torna, kajába sem volt semmi kilengés.

HÉTFŐ:             futás (45 perc)
KEDD:               kardió-intervall + has, popsi, vádli (55 perc)
SZERDA:          30 perc futás + súlyzós gyakorlatok bicepszre, tricepszre (50 perc)
CSÜTÖRTÖK:  kardió-intervall + has,popsi kitörésekkel, guggolásokkal (50 perc)
PÉNTEK:          vegyesbazár, csipő, belső comb, fekvőtámasz (45 perc)
SZOMBAT:      lépcsőzés, ugrálókötél, súlyzós gyakorlatok mellre, vállra, has, vádli (50 perc)
VASÁRNAP:    pihi

ÖSSZESEN: 295 perc


Egy ilyesmit szeretnék összehozni erre a hétre is.
Most próbálok jobban lenni, pihengetek, de már a torkom nem kapar annyira és a közérzetem is sokkal jobb. Reméljem, hogy csak a fáradtság miatt voltam ennyire elgyengülve, és holnapra kutya bajom se lesz:)

2 comments: