Monday, 14 May 2012

Május 14. Hétfő

Nem indult jól a napom, beteg lettem, de nem vészes, kis torok fájás, orrdugulás, de már sokkal, de sokkal jobban érzem magam:)

Reggeli: zabkása tejjel, édesitővel, fahéjjal
Tizórai: tejeskávé
Ebéd: tonhalsaláta (10dkg tonhal babbal, zöldbabbal és kukoricával)
-kb. másfél óra múlva 2 kocka narancsos keserű csoki:)
Uzsonna: krémtúró 10 dkg túróból és egy evőkanál natúr joghurtból édesitővel

És itt nem birtam a fenekemen ülni, valamit mozognom kellett, ahogy anyu mondaná, csipte a seggem a bolha:) Nem akartam ugrálni, de át akartam mozgatni a testem, igy ez lett:

P. Enikő belső combja 2 kör
ez itt
Utána hasizom:
20 hasprés
20-20 hasprés keresztbe
20 csipőemelés
20 bicikli
20-20 hasprés oldalfekvésben

Kezemben hasprésnél 5kg, lábamon 1-1kg. Ebből 2 kör.
Majd egy kis vádli:
lábujj hegyre állás, lábfej előre néz 20
                             lábfej kifele néz 20
                             lábfej befele néz 20. Ebből is 2 kör.
Ez volt kb. 20 perc, és nem éreztem elégnek, igy csináltam még pár jóga pózt, mégpedig ezeket:






Minden pózt kétszer csináltam meg és  10 légzésig kitartottam. (Ez a nő egyébként Jennifer Aniston jóga edzője,Mandy Ingber, régebben is csináltam már ezeket a gyakorlatokat, mig Jennifert tartottam a testnek:)).
Összesen 40 perc. Nem mondom, hogy elfáradtam, de jól esett, ennyi pont elég volt.

"Edzés" után: egy adag protein vizzel.
Vacsora: omlett 2 tojásból, hagymával.

Örülök, hogy mégis  mozogtam nem csak az ágyban tespedtem egész délután. Szerintem igy még az alvás is jobban fog esni, és holnap jobb leszek, mint új koromban:)

No comments:

Post a Comment