Tuesday, 15 May 2012

Május 15. Kedd

Jó is meg nem is...

Reggeli: zabkása zsirszegény tejjel, édesitővel, fahéjjal

-5km gyaloglás 50 perc alatt, jó volt nagyon, tempósan, megállás nélkül, sütött a nap, csiripeltek a madarak:) Nagyon kényelmes az új cipő,csak úgy repültem benne :D

Tizórai: 2 kocka keserűcsoki, 1 banán
Ebéd: 10dkg paradicsomos tonhal, babbal, zöldbabbal és kukoricával + 2 ropogós rozskenyérke

És itt jött az első bosszúság,kiderült, hogy fél kettő helyett 3-ig kell lennem, ami igaz, hogy csak másfél órával több, és igy több pénz, de nem igy készültem, se lelkileg, se kajával.
2 óra körül már nagyon éhes voltam, korgott a gyomrom, szédültem, csillagokat láttam, de már nem volt kajám, igy ettem, amit találtam, és ez volt 3db keksz, édes, finom keksz. 150kcal:( De muszáj volt ennem, különben elájultam volna, egészen addig egyfolytában nyomtam a melót, megállás nélkül, talpon, még ebédelni se ültem le, hanem menet közben ettem, ami szintén nem jó. Ezért utálok ott a másik helyen dolgozni.
Haza már nem gyalogoltam, szerintem nem is birtam volna, a buszon ülve egy pillanatra még el is pilledtem.
Második bosszúság, hogy barna rizset akartam főzni, és ahogy bontottam ki a zacsit megborult, és most igy lett kb. 1kg főtt barnarizsem. Se baj, egészséges meg finom, hűtőben eláll pár napig.

Uzsonna: 2 virsli, 2 szelet sajt, 1 evőkanálnyi túró és kigyóubi.

Esti torna, mert lelkiismeret furdalásom volt a keksz miatt.

50 ugrálókötél váltott lábbal
50 páros lábbal     4kör
Szokásos hasazásomból 2kör
Utána P. Enikő egyik popsi gyakorlatsorából 2kör
 (popsi)
Összesen lett 35 perc.

Edzés után: egy adag protein vizzel
Vacsora: krémtúró light cottage cheese-ből és ligh natúr joghurtból édesitővel

Tehát ami ma jó volt, hogy reggel már mozgással kezdtem, és a napot mozgással zártam.
Ami rossz, az keksz, meg amúgy is túl sok szénhidrát, kevés fehérje:(
Holnap futni akarok, kelek korán, aztán uzsgyi neki:)
Most megyek kiterülök:)


1 comment:

  1. vanezígy, jó, ha van nálad valami, amit bűntudatmentesen megehetsz ilyenkor :) a lényeg, hogy volt sok mozgás, az 5 km gyaloglás is kiéheztetett

    ReplyDelete