Wednesday, 16 May 2012

Május 16. Szerda

Tegnap este még telegrácsoltam a kedvesemmel, és helyrebillentett egy kicsit. Mondta, hogy azért ne feledjem, hogy heti 7 napot dolgozok, fizikai munkát is, plusz az edzések, és délben megevett 3 keksztől és az esti csokitól nem leszek másnapra kövér. És igaza van, beláttam, de általában jól osztom be a kajámat, és édesség gyanánt is megteszi a túró.
Ma Angelocska tanácsát követtem, és próbáltam 2 óránként enni keveset, igy nem voltam éhes egyszer sem.

Reggeli: zabkása tejjel, fahéjjal, rumaromával (nyamika:)) 8.30
Tizórai: 2db ropogós kenyérke 1 tojással, 3 szelet csirkemell sonkával és kigyóubi 10.15
Ebéd: zöldséges csirkemell barna rizzsel 12.00
Uzsonna 1.: 2db ropogós kenyérke egy tojással 14.00
Uzsonna 2: 3db tonhal fasirt 16.00
-25 dkg tonhalat összekutyultam 2 tojással és kb. 8 evőkanál zabpehellyel. Egy órát pihentettem. Serpenyőt
 véknyan kikentem olivaolajjal, és párc perc alatt készre sütöttem. 8db lett. Csepegettem rá pár csepp  citromlevet és  egy kávéskanálnyi natúr joghurtot.
Edzés előtt: 800mg L-Carnitin, fél banán 17.30

EDZÉS: futni akartam, de mivel hideg van, és a torkom még most se százas, nem akartam kockáztatni. 
              DE!!!
Beállitottam a tabata timert: 30/10 és megcsináltam P. Enikő kardió-intervallját, 6 gyakorlat, 6 kör.
kardio-intervallum-edzes     24 perc
Nagyon elfáradtam, főleg az 5. körben, de azért belehúztam az utolsóba.
Utána súlyzózás bicepszre és tricepszre majd nyújtás. Összesen: 52 perc 
Valamit jól csinálhattam, mert még  edzés végén is izzadtam:) VISSZATÉRTEM!!! :D

Edzés után: banán másik fele, fél adag protein vizzel 18.00
Vacsora: 2db tonhal fasirt 19.40
Vacsora 2: túrókrém light cottage cheeseből, light natúr joghurtból édesitővel 22.00

A vacsihoz még most kezdek neki,de ez a terv, ettől nem térek el. Igazából nem is vagyok éhes, de pont ez a lényeg, hogy essen le a vércukrom. Csokim nincs, igy bűnözés kizárva:) Van egy dl vörös borom, azt lehet benyalom lefekvés előtt, majd még meglátom, hogy érzem.

Elégedett vagyok, az elmúlt 2 napos nyávogás után újult erővel kezdtem a mai napnak és nagyon jól érzem magam:D

6 comments:

  1. és amúgy hány kalória, fehérje, CH, zsír? nem kell ezzel sokat szenvedni, csak egyszer-kétszer ellenőrzésképpen összeszámolni úgy, ahogy a diétád legelején csináltad.
    jó, tudom, most dolgoznom kéne, de ezt megnéztem. Örülök, hogy követed a tanácsomat, csak még egyet ne felejts: én 56-57 kg vagyok te 49. Súlyzós mozgolódós napra amúgy tök jó szerintem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amit egyszer a blogodban belinkeltél kalóri szükséglet számlálót, az alapján számoltam ki, hogy nekem 1680kalóriára van szükségem enyhe súlyvesztéshez. Fehérje tuti lehetne picit több, főleg reggel, valószinű kellene innom egy fél adag fehérjét.? Majd ha valamelyik nap ráérősebb napom lesz, akkor kiszámolok mindent:)

      Delete
  2. én is kiszámoltam azzal, utána pedig kiderült, hogy ha meggebedek sem tudok megenni annyit, amennyit nekem ír, mert sok zöldséget eszem és csupa olyan kaját, amiből nem jön a kalória... a csirkemell azért ledöbbentett... valahol azt hittem, a hús kalóriadús :P

    Leírhatom, mit csinálnék másképp is, nem veszed a szívedre? Nem akarok megsérteni senkit, a kondiban csak annyit mondtam egy nőnek, hogy a zsírégetők állítólag feleslegesek, diéta kell, utána kimentem az öltözőből és mire visszamentem épp ezt mondta a másiknak: "Enyhén pofátlan volt... jaj dehogyis, viccelek csak hahahahhaha". Ez volt az első és utolsó, hogy a kondiban bárkinek bármit mondtam, pedig olyan hülyeségek folynak ott, a héten már lefényképeztem, ahogy a nő a hasára teszi a 10 kilós tárcsát és emeli a lábát, így hasazik... szóval tényleg ne sértődj meg!

    De csak magamra vonatkoztatva, mert én tudok olyan genya lenni magammal, hogy megtiltok magamnak dolgokat.

    Látom, hogy eredeti tervek szerint futni akartál, tehát akkor tényleg kellett volna ennyi kaja, de szerintem az intervallumhoz nem kell figyelni az előtöltésre.

    1. felcserélném a tízóraidat és a reggelidet, a mennyiségek és a minőségek miatt is. A reggeli akkor jó lesz, de a tízórais zabkása 20 grammból max. BÁr nem ennék tojást, max. a fehérjét. AZ meg pazarlás, tehát nem enném.
    2. uzsonnára nem ennék ropogós kenyérkét, mert addig végig ment a szénhidrát már. A ropogós kenyérkét én most éppen azért eszem, mert már nem kell fogynom és mehet több szénhidrát. Tudom, márciusban is ettem, de ezeket próbálom reggelre tartogatni meg olyan alkalmakra, amikor kell plusz szénhidrát valami miatt.
    3.uzsonnára nem ennék tojást. Szerintem ez a duplauzsonna így már sok volt, bár nem tudom, hogy mekkora volt az ebéded, de ha egy normális adag... ebédre nálam 100-125 gramm csirkemell és sok zöldség az alap. Rizst akkor eszem, ha kell a sok szénhidrát edzés miatt, gondolkodás miatt vagy délelőtt nem ettem elég szénhidrátot. Uzsonna és vacsora közben 2 óra telt el, te pedig már edzettél is és még banánt is nyomtál előtte és utána is? Mire? Az alma célja nálam a súlyzós edzések előtt és után energiát adni aztán pedig segíteni feltölteni az izmok glikogén raktárait. Ezt is tisztáznom kell akkor...
    4. az uzsonna és vacsi együtt már 5 tonhalfasírt.... ??
    5. nem ettem volna meg a banán másik felét (nem is kellett volna azt leírnom a blogomba, mert ritka, mint a fehér holló, hogy banánt eszem, az alma gyakoribb)
    6. többi jó, de azt a nagy mennyiségű előtöltést nem értem és ez már 4 tojás, 4 sárgája
    7. vacsorára legjobbak a saláták valami fehérje mellett, nekem az vált be, hogy elhagytam a szénhidrátokat délutántól

    ReplyDelete
    Replies
    1. NEm veszem a szivemre, ne aggódj, nem olyan családból származom:)Én azért próbálok picivel több szénhidrátot enni, mert egész nap talpon vagyok, fizikai munka, egész nap le fel, rohangálás, ágyazás, takaritás, porszivózás, cipekedés, és ha nem eszek, akkor bizony nem birom. Az ebédem kicsi adag,elfér egy desszertes tányéron (nem púposan:))Mikor még sokat kellett fogynom, akkor is ettem tojást, volt úgy, hogy minden nap és szépen fogytam úgy is. A banánt azért ettem meg edzés után és előtt, mert kivántam :D Általában nem eszek ennyit, majd leirom ma is, hogy mennyit ettem, de ennyi kajától sem volt tele. A fasirtok kicsik, azt kiszámoltam, hogy egyben kb. 75kcal volt. Mikor nem dolgozok annyit, mint tegnap is, akkor egyértelmű,hogy nem eszek ennyit, de még régebben volt rá példa, hogy beájultam a párnák közé takaritás közben:( Ja, és nemrég beszéltem egy sráccal a boltban, ahol a fehérjét vettem, (kb.2órát dumcsiztunk) és kifaggatott, hogy mit eszek, mikor,mennyit mit tornázok, hogyan, mit dolgozok. És ő mondta,edzés után kell a gyümölcs. Régebben nem ettem, mert hogy este tornázok az esetek nagy többségében, de mondta, hogy az nem gond, energia akkor is kell.
      Ja, A TOJÁST NEM ADOM!!!:D

      Delete
  3. Hol kezdjem? :)
    AZ utolsó mondatoddal: kicsit a nem adom a szendvicsem és a csokim jut eszembe. Persze ez nem olyan durva. De azért szerintem néha spórold ki azt a sárgáját :) Ha több tojásos a rántottád vagy a tükörtojásod, észre sem veszed!

    Igaz, ha ennyit mozogsz egész nap, akkor kell ennyi.

    Én is eszem gyümit edzés után, de almát, a banán túl kalóriadús.

    A kaja és edzés között eltelt időn kell csak dolgoznod szerintem, megtalálni, melyik az az időpont, amikor van elég energiád, de nem vagy tele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vettem narancsot egyébként,mert tudom, hogy a banán az kalóriadús, de tegnap nem volt más itthon:) Rántottát 2 tojásból szoktam csinálni, majd megpróbálom, hogy kihagyom a sárgáját.

      Delete