Thursday, 17 May 2012

Május 17. Csütörtök

Tegnap este már nem ettem meg a túrót,csak a bort ittam meg, és még akkor azt hittem, ha könnyű napom lesz, reggelre kiderült, hogy nem. Igy nem igazán lehet tervezni, de próbálom úgy csinálni, hogy jó legyen.

Reggeli: 1 tojás, 2 virsli, 2 evőkanál barna rizs (még mindig van jóóó sok, és nem akarom, hogy megromoljon,  igy eszem:)), tejeskávé, 1dl instant kávé, fél deci tej. 9.00
Tizórai: 1 banán, tejeskávé, 1dl instant kávé, fél deci tej. 11.00
Ebéd: 10dkg csirkemell, 1 evőkanál vegyeszölség és mily meglepő, 3 evőkanál barnarizs:) 12.40
Uzsonna: 1db tonhal fasirt, igy másnaposan még finomabb.A fasirt másnapos nem én:) Krémtúró.  15.40


EDZÉS: nosztalgia edzést tartottam:) Elővettem egy ősrégi zsirégető aerobic dvd-met, és megcsináltam róla  a 25 perces kardió részt. Jó volt, rég csináltam már ilyen koreografált tornát!:)
               Utána szokás has: 20 hasprés
                                            20-20 hasprés keresztbe
                                            20 csipőemelés
                                            20 bicikli
                                            20-20 hasprés oldalfekve
               Kezemben 2x2,5 kg, lábamon 2x1kg. 2 kör.
               Majd kitörések, guggolások: 20-20 kitörés váltott lábbal
                                                               20-20 kitörés oldalra
                                                               20 mély guggolás nagyterpeszben
                                                               20 kicsi guggolás nagyterpeszben
                                                               20 mély guggolás szűk terpeszben
                                                               20 kicsi guggolás szűk terpeszben
               Kezemben 2x3,5kg. 2 kör
Összesen:55 perc


Edzés után: 1 nagy narancs, fél adag protein vizzel.
Vacsora: sós sült túró csirkemell sonkával, köretnek kigyóubi és kis kaliforniai paprika. (a túróba csak egy tojás fehérjét raktam:))

Szerintem ez igy elég jó, ma kevesebbet ettem mint tegnap, de nem is volt ma annyi meló. Igaz, edzés után fél órával már korgott a hasam:)

(Csak egy zárójeles kérdés, hátha ti tudjátok a választ: miért beszélnek az ázsiaiak olyan hangosan? Beleértve indiaiakat, pakisztániakat, kinaiakat?????)

És záróképnek egy fotó a városom hires-neves kastályáról:





No comments:

Post a Comment