Friday, 18 May 2012

Május 18. Péntek

Ma egy kicsit könnyebb volt a napom munka terén, igy tovább is alhattam egy fél órával. Reggel frissen és üdén ébredtem, és a harmadik napja tartó folyamatos eső sem vette el a kedvemet semmitől:)

Reggeli: 2db tonhalfasirt (már elfogyott:)),tejeskávé (1 dl kávé, 0.5dl tej)

Tizórai: 1 banán, 1 bögre kakaó 2dl tejből, édesitővel-valami meleget kivántam a torkom miatt.

Ebéd: currys csirke barna rizzsel, savi ubival +1 dl kávé, 0,5dl tejjel

Uzsonna: 3db túrógombóc+ 1 dl kávé, 0,5dl tejjel

EDZÉS: megcsináltam P. Enikő vádli intervallját. Ez olyan kis izé volt:) Extra bemelegitésnek jó volt:)
               vádli-intervallum
               Utána súlyzóztam vállra és mellre, pár fekvőtámasz, és a legvégén egy kis popsi.
               Összesen:40 perc


Edzés után: fél narancs, fél adag protein vizzel

Vacsora: 2 főtt tojás kigyóubival

Ma egész keveset ettem, de nem is edzettem túl sokat. Ponjó:)

No comments:

Post a Comment