Saturday, 19 May 2012

Május 19. Szombat

Ma reggel úgy ébredtem, hogy tényleg velem van az erő:)  Egész nap pörögtem ezerrel, porszivoztam, rohangáltam le-fel a lépcsőn, és elég hamar végeztem a munka fizikai részével. Meglepődtem.

Reggeli: tejberizs barna rizsből (még mindig van egy adag holnapra:))

Tizórai: banános túrókrém

Ebéd: currys csirke barnarizzsel

Uzsonna: 3db virsli 3 szelet light sajttal

Uzsonna2: nem igazán lehet uzsonnának nevezni,meg nem is volt betervezve. Megcsináltam a hamis somlóit, és a tészta részből ettem egy falatot, hogy elég édes lett e, és kinyaltam a pudingos tálat :) (Azért csináltam somlóit, mert este jön a kedves, és szereti, ha csinálok neki valami nyalánkságot:))
somlói
Egyébként ez totálisan két adag, legalábbis én nem birnám megenni egyszerre. Igy kalóriában tehát csak 194kcal/fő

EDZÉS: ugrálókötél 10x50, minden 50. után 10mp pihi
               utána hasazás, és P. Enikő csipője 2x, belső combja 2x lábsúllyal
               Összesen: 50perc


Edzés után: egy alma, fél adag protein vizzel

Vacsora: 1db töltött gomba és a somlói.  A töltelék az egy kis hagyma és a gomba belseje pici oliván megpárolva csirkemell sonkával. Be sütőbe letakarva, majd a legvégén kitakarni és egy kis sajtot piritani rá. Na de ez még később lesz, várom, hogy jöjjön a drágaságom. Tudom, hogy a somlói nem kellene egyáltalán már igy estére. Igaz, hogy cukormentes, meg "csak" zabpehely és pici puding, de akkor is 200kcal meg sok-sok szénhidrát. Na de nincs ilyen minden nap. Ez lesz a havi bűnözésem:). De olyan ritkán vagyunk együtt és ilyenkor szeretek enni vele:D


2 comments:

  1. ezt érthető :) és egy férfihoz a gyomrán át vezet az út, soha ne feledd!

    ReplyDelete