Sunday, 20 May 2012

Május 20. Vasárnap + heti összesités

3 óra alvással kezdtem a napot, de nem panaszkodok, mert egy csudaszép estét töltöttem a kedvessel:)

Reggeli: tejberizs barnarizsből (elfogyott!!!:)), fél grapefruit

Tizórai: egy banán

Ebéd: tonhal vegyeszöldséggel és 2 ropogós kenyérrel

Uzsonna: 1 alma, krémtúró

Vacsora: 2 tojás csirkemell sonkával

EDZÉS: pihenőnap

Délután még hunytam másfél órát, kellett nagyon, igy sem tudom, hogy birtam ennyit dolgozni ennyi kis alvással. Biztos edződöm:)

És akkor  a hét:

HÉTFŐ:            belső comb + has + vádli + jóga = 40 perc
KEDD:              5km gyaloglás + 35 perc átmozgató torna = 85 perc
SZERDA:          24 perc kardió-intervall + súlyzózás karra = 50 perc
CSÜTÖRTÖK:  25 perc aerobic + has+ kitörések,guggolások = 55 perc
PÉNTEK:          P. Enikő vádli intervallja 3x + súlyzózás vállra és mellre + popsi = 40 perc
SZOMBAT:       ugrálókötél + has + belső comb + csipő = 50 perc
VASÁRNAP:     Pihi

HETI ÖSSZ: 320 PERC (annyira nem is rossz:))

Amivel elégedett vagyok, az az, hogy meg volt a heti 6 nap mozgás, viszont nem tudtam elmenni futni a torkom miatt.

Holnapra jó sok mindent beterveztem, mennem kell vásárolni, postára, bankba, és szeretnék elmenni futni a délelőtti órákban. Mindezek mellett még dolgoznom is kell. Próbálok ma korán feküdni és holnap korán kelni és remélem, hogy mindenre lesz időm.
Végszónak meg csak annyit mondok, hogy:
Szeretni és szeretve lenni, olyan, mintha kétfelől sütne ránk a nap!




No comments:

Post a Comment