Tuesday, 22 May 2012

Május 21. Hétfő

Már délelőtt volt egy kis vitám a főnökkel, mert ugye tegnap irtam, hogy ma mennem kell, bank, posta, vásárlás. És mikor hivott, mondta, hogy 5 szobába jönnek ma. Mondom neki, oké haver, de mikor tudom a dolgomat intézni, ha nincs szabadnapom?!? Erre ő: menjél most vásárolni, de érjél vissza 1 órára. Chhh, köszi bameg. Úgy látszik megint rájuk kell ijesztenem, hogy elmegyek, és akkor megint normálisan fognak viselkedni egy darabig. Ezt eljátszom velük kb. két havonta, na de már nem sokáig, szeptemberben lépek!!!!!!!!!!!!!!
Ennyit a tyúkszaros életemről:)

Reggeli: 2 szelet alacsony GI-s teljeskiörlésű kenyér, 2 szelet csirkemell, paprika, fél adag protein vizzel.

Tizórai: banános túrókrém rumaromával

Ebéd: ez viccesen alakult. Ugye elmentem vásárolni a Lidl-be, és ma olyan promóciójuk van, hogy aki 10 font felett vásárol (3700 Ft mai árfolyam szerint:)) , az kap egy ingyen hamburgert, amit kint az áruház előtt sütöttek. Én meg ugye csóró, éhes magyar kislány, kapva kaptam az alkalmon:)  Csak a husit és a sajtot ettem ki belőle, a zsemlét kidombtam:) És, mára én is fasirtot terveztem:). Hazajöttem és megcsináltam az én hambi husim, 25 dkg sovány marhahús, 1 tojás és egy maráknyi zabliszt. 6db lett, ebből kettőt még bevertem ebédre, uborkával és paprikával.

Uzsonna : még 2db fasirt :)

Majd a délutánom nem úgy alakult, ahogy terveztem (sok munka), mert jött egy vendégem, egy magyar lány, és annyira jól elbeszélgettünk, hogy észre sem vettem és már 7 óra volt.

EDZÉS: 46 perc futás, kb. 6 km. És azért ennyi, mert én hülye, mert úgy kezdtem el futni, mint egy bolond, és 10 perc után éreztem, hogy nem ok, és fáj és beszúrt, ezért le kellett lassitanom, majd belesétáltam pár percet, és utána kezdtem el megint futni, szép lassú tempóban, és utána már ment minden, mint a karikacsapás:)

Edzés után: egy narancs, fél adag protein vizzel

Vacsora: FÉL PIZZA!!! ÁÁÁÁÁ!!!! A magyar lány kérdezte, hogy  vacsiztam e már, és mondtam, hogy nem, és igy közösen kifundáltuk, hogy akkor együnk pizzát. Mit mondjak, mikor ettük, nagyon jól esett, nagyon finom volt (igazi olaszok csinálják itt a vendégház mellett), de utána, elkezdett fájni a hasam, nem tudtam, hogy feküdni, nyomott, csikart, és most reggel van és még mindig fáj, NEM JÓÓÓÓ!!!! Meglátszik, hogy el vagyok szokva tőle:) De nagyon jó estém volt, jó volt találkozni egy velem egy idős, hasonló beállitottságú lánnyal, aki szintén itt kint dolgozik, hasonló problémák gyötrik,mint engem:)
Viszont a futás jól esett nagyon, szépen megizzadtam, ahogy kell, jó volt na :)
Ma nagyon diétás kajákat fogok enni, mert most úgy érzem, hogy felszedtem 5 kiló zsirt, ami biztos nem igaz, de kényelmetlenül érzem magam:(

No comments:

Post a Comment