Tuesday, 22 May 2012

Május 22. Kedd

Nem elég, hogy a tegnapi nagy zaba miatt rossz gyomorral ébredtem, még be is vizesedtem, az ujjaim olyanok voltak, mint a kolbászkák...Széééép, nem mondom.


Reggeli: sült túró 10dkg túróból, pici zapliszttel és egy tojásfehérjével.

Tizórai: egy alma

Ebéd: 2db fasirt 3 saviubival

Uzsonna: 2 virsli, 2 kanál túró, egy ropogós kenyérke, egy bögre kakaó (na itt jól összeválogattam, mi?:))

EDZÉS: P. Enikő vádli intervallja 2x, utána 4x50 ugrálókötél, majd súlyzóztam felsőtestre (bicepsz, tricepsz, váll, fekvőtámasz) és a legvégén pici has, pici popsi. Összesen 45 perc. És még ma gyalogoltam is 4km-t, az időt nem néztem, siettem:)

Edzés után: egy narancs, fél adag protein vizzel

Vacsora: hagymás rántotta 2 tojásból egy marék salátával

Egész jó nap:)

No comments:

Post a Comment