Wednesday, 23 May 2012

Május 23. Szerda

Tegnap este még meglepett a Kedves, de nyalánkságnak csak szamóca volt:)

Reggeli: "bountys" zabkása, zabpehely tejben főzve egy kis kanál kókuszreszelékkel és kakaóval:)

Tizórai: egy banán

EDZÉS: 40 perc futás. Távolságról fogalmam sincs, össze-vissza futottam, kanyarogtam. Sebesség gyök 2, de NAGYON JÓ VOLT!!!! :D

Edzés után: egy narancs, fél adag protein zsirszegény tejjel

Ebéd: paprikás csirke csirkemellből, 125g, 2 evőkanál zöldéses barnarizs (most jó adagot főztem:)) és egy marék saláta.

Közben rossz hirek, az öcsém kórházba került tegnap este, elájult otthon, menyasszonya talált rá. Még nem tudják mi a baja, de valószinű, hogy a veséjével van gond. Az egyik az amúgy sem működik neki, a másik meg csak alig. Most nagyon aggódok, mert nagyon közel állunk egymáshoz. Mondtam neki, ha kell, én odaadom az enyémet. Remélem hamar jobban lesz, már csak a kisfia miatt is:(

Uzsonna: 4db muffin

Vacsora: túrókrém 10dkg túróból, egy evőkanál natúrjoghurttal

Örülök, hogy a hétről már le van tudva a két futás, és mindkettő nagyon jó volt. Egyébként egy kicsit össze kellene szednem magam, mert nagyon szét vagyok esve, kezdek olyan lenni, mint az itteniek, csak halasztom a dolgokat. Szerintem azért, mert harmadik napja süt a napocska, és ilyenkor nincs kedvem semmihez, csak csavarognék. Ha meg esik, akkor tudom, hogy úgyse mennék sehova, igy melózok ezerrel. Na de majd holnaptól belehúzok a munkahelyi teendőkbe és remélem, hogy jó hireket kapok az öcskös felől is!!!!!


2 comments:

  1. Szorítok nagyon, hogy az öcséd rendben legyen. Egyébként, mielőtt azt a részt olvastam, pont arra gondoltam, hogy te aztán tudsz élni! Nagyon fincsi kaják, kellemes mozgások, tök jól hangzik :) Erre kiderül, hogy közben te is aggódsz és gondok vannak...

    ReplyDelete
  2. Köszi Veroca! Sajnos gondok mindig vannak....

    ReplyDelete