Thursday, 24 May 2012

Május 24. Csütörtök

Jóóóóó sokat aludtam, 9 órát, és mélyen, egyszer sem ébredtem fel:)

Reggeli: 3db zabpelyhes muffin egy pohár kakaóval

Tizórai: 1 banán

Ebéd: csirkemell zöldséges barnarizzsel, savanyú ubival

Uzsonna: 3 virsli

EDZÉS:
50 helyben futás magastérdemeléssel / 50 ugrálókötél páros lábbal / 50 "flashdances" helyben futás      4kör


Has:  20 hasprés / 20-20 hasprés oldalra / 20 csipőemelés / 20 bicikli (lábamon 1-1kg, kezemben 2x2,5kg)   2kör


 Kitörések,guggolások: 20-20 kitörés váltott lábbal / 20 mélyguggolás nagyterpeszben / 20 rugózás nagyterpeszben / 20 mélyguggolás szűkterpeszben / 20 rugózás szűkterpeszben (kezemben 2x2,5kg)   2kör


  Vádli: 20 lábujjhegyre állás lábfejek előre / 20 lábujjhegyre állás lábfejek kifelé / 20 lábujjhegyre állás lábfejek befelé  2kör


  Popsi: hidban 20 csipőemelés lentről / 20 rugózás / 20-20 csipőemelés egyik láb fent /  20-20 rugózás egyik láb fent   2 kör 


Bemelegitéssel, nyújtással együtt: 45 perc


Edzés után: 2 mandarin, fél adag protein vizzel

Vacsora: tonhal krém salátával, (10 dkg tonhal és egy tojás összekutyulva natúr joghurttal,ennek a fele)

Vacsora2: túrókrém

Közben hivtam öcsém menyasszonyát, nem találtak tesómnál semmit, megvizsgálták alaposan pedig,állitólag az agya is rendben (bár ezt kétlem:), testvéri szeretet ugyebár), kimerültségre gyanakszanak. Mondtam neki, hogy vegyenek vitamint, meg MagneB6-ot, meg hogy pihentesse az öcsköst,de ő meg olyan dili,mint a nővére (én:)), dolgozik látástól vakulásig, csak hogy egy picit is előre tudjon lépni. De a lényeg, hogy nincs nagy baj, hétvégére már otthon lesz, megnyugodtak ők is, én is!






No comments:

Post a Comment