Friday, 25 May 2012

Május 25. Péntek

Még tegnap este eldöntöttem, hogy kelek reggel korán, és még a délelőtti órákban elmegyek futni egy félórát utána meg fekvőzök itthon egy kicsit, és az edzés le is lesz tudva. Már este éreztem én, hogy nyomul a fejem, meg fájnak a csontjaim, de arra gondoltam, hogy biztos csak fáradt vagyok. Reggel felkeltem korán, ahogy elterveztem, de iszonyat fájt a fejem meg úgy az egész testem és amikor kávét akartam késziteni, szépen kiterültem a konyhába, hideget izzadtam meg reszkettem. Összeszedtem magam a földről, benyomtam a fejembe egy lázcsillapitót aztán uzsgyi vissza az ágyba. Később jobban lettem, de nem százas, igy kényszerpihenő:(

Reggeli: 4db zabpehelyhes muffin egy pohár tejjel

Tizórai: egy banán

Ebéd: csirkemell barnarizzsel

Rendeltem még a hét elején egy új ugrókötelet, ma meg is érkezett. Jó, csak kis büdi, majd kiszellőztetem:)

Uzsonna: alvás

Vacsora: 6db digestive keksz, amit a vendégek hagytak itt. Szivem szerint káposztás kockát ennék, de nincs itt anyukám, hogy megcsinálja:(

EDZÉS: alvás (vagy nem tudom, hogy 2 óra vasalás edzésnek nevezhető-e:))

Szerintem megyek gyors zuhi, aztán alvás megint. Holnap nagyon sok melóm lesz, MUSZÁJ JOBBAN LENNEM!!!

1 comment: