Saturday, 26 May 2012

Május 26. Szombat

Tehát a diagnózis az arcüreggyulladás és tüszős mandula gyulladás. Antibiotikum egy hétig. Este annyit izzadtam,mint egy ló, csomószor felkeltem pipikélni, meg inni, meg pipikélni, meg inni :) Reggelre picit jobban lettem, már tudok orrot fújni, de a nyelés az nagyon nehezen megy:(

Reggeli: jó kis hig zabkása kakaóval

Tizórai: rántotta 2 tojásból jó sok vöröhagymával :)

Ebéd: icipici csirke, icipici barnarizzsel

Uzsonna:  3 db túrógombóc

Házilag készitett immunerősitő: egy fej hagyma lereszelve vagy nagyon apróra darabolva, mézzel összekeverve. Ne rágd meg, csak nyeld le egy pohár vizzel. Most ebben bizok. Meg a gyógyszerben.
Egy orrlyukon át elég fárasztó lélegezni, mert valamelyik mindig be van dugulva, igy néha igénybe kell venni a számat is, de attól meg kiszárad a torkom. Sehogy se jó:(

Vacsora: 3db túrógombóc
-késbb lesz még egy pohár kakaó:)

Most pedig nézem az Euroviziót, és szurkolok a magyaroknak, sőt valószinű, hogy fogok is rájuk szavazni. Annyira nem vagyok odáig a srácokért, de szerintem az egyik legjobb az idei felhozatalban, a többi egy vicc.
Az orosz nénikék, meg az ir ikrek???? Meg a 70 éves angol bácsika?


Na szóval! HAJRÁ MAGYAROK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment