Monday, 28 May 2012

Május 27. Vasárnap + heti összesités

Reggel még nem éreztem  javulást az állapotomban tegnaphoz képest, ugyanúgy fájt  a torkom, nehéz volt  nyelni, a nyakamban az összes nyirokcsomóm be volt dagadva + kijött pár kellemetlen mellékhatása az antibiotikumnak:( Rengeteg meló, muszáj volt összeszednem magam, de olyan lassú voltam az első pár órában, mint egy reuáms csiga:)

Reggeli: picike zabkása tejjel és fahéjjal

Tizórai: 2 ropogós kenyérke  4 szelet csirkemell sonkával, kigyóubival

Ebéd: 10 dkg paradicsomos tonhal, 5 dkg vegyeszöldséggel

Uzsonna: 2 tojás

A betegség kezd tovaszállni, helyette más gond ütötte fel a fejét, most totál ideges vagyok, ügyesen kell döntenem, mert a jövőm függ ettől. Mikor valami kezd nagyon jól alakulni, miért kell, hogy más dolog szar legyen?????

-Idáig jutottam tegnap az irásban, majd kivasaltam 50 párnahuzatot, próbáltam összeszedni a gondolataimat, vettem egy jó zuhanyt, majd kikapcsolódásnak megnéztem a Született feleségeket, de fogalmam sincs, hogy miről szólt, annyira másfelé jártak a gondolataim.


Vacsora: 3 virsli

Heti összesités:


Hétfő: futás 46 perc


Kedd: ugrálókötél + súlyzózás felsőtestre 45 perc


Szerda: futás 40 perc


Csütörtök: has + popsi(kitörések,guggolások) + vádli 45 perc

Péntek: pihi

Szombat: pihi

Vasárnap: pihi

ÖSSZESEN: 176 perc mozgás (nem is olyan rossz 4 nap alatt,és voltam futni 2x!)

No comments:

Post a Comment