Monday, 28 May 2012

Május 28. Hétfő

Reggeli méretkőzés: 47 kg, de szerintem izmost veszitettem a három napos nem tornázás miatt. A hasam lapos, nem is lapos, hanem homorú:)
Egyébként úgy néz ki megmaradok, habár a torkomban még mindig ott van ez a szoritó érzés, mikor nyelek, de már kezdek visszaerősödni.

Reggeli: zabkása tejjel, fahéjjal

Tizórai: egy banán

Ebéd: bolognai, sovány marhahúsból, teljes kiörlésű durum masni tésztával, saját készitésű szósszal, igy tuti cukormentes. Isteni lett, maradt holnapra is. Rég esett már kaja ilyen jól. Vissza kell nyerni az erőmet,ezért esett a választásom a tésztára.

Az edzésen törtem a fejem egész délután, hogy mit is kellene, hogy is kellene. A face-en barangoltam, mikor is láttam, hogy Zuzana rakott fel egy új videót, megnéztem, megtetszett és megcsináltam:)

EDZÉS: http://www.youtube.com/watch?v=Reku3SknC-4&feature=channel&list=UL

Az ő ideje 28.15 az enyém 23.49, de azért, mert én ugye nem beszélek közben, nem állok meg a kamerának mosolyogni, és az egylábas guggolásoknál még nem tudok lemenni annyira, mint ő, azt még gyakorolnom kell.

Utána még ugrálóztam, 300 váltott lábbal és 200 páros lábbal.
Nyújtással bemelegitéssel: 45 perc

Edzés után: egy narancs, egy adag protein vizzel

Vacsora: másfél főtt tojás (azért, mert egy fél leesett és ráléptem:)), 4 szelet csirkemell sonka, kigyóubi és paprika

Zuhany után,miközben testápolóztam magam, éreztem, hogy a fenekem bizony leeresztett, mint a lufi, úgyhogy a héten lesz jó sok popsi gyakorlat. Már olyan szépen kerekedett:(

Ma az egyik vendégem 18 évesnek nézett, háhááhááá!




No comments:

Post a Comment