Tuesday, 29 May 2012

Május 29. Kedd

Reggel korán keltem, hogy még munka előtt el tudjam intézni a dolgaimat és be is tudjak vásárolni. Ja, nálunk vége a nyárnak, volt egy hét gyönyörű napsütéses idő, ma újból eső, de ez Skócia, én igy szeretem:)

Reggeli: zabkása tejjel, fahéjjal

Tizórai: egy banán

Ebéd: bolognai teljeskiörlésű durum tésztával


Uzsonna: sült túró,2 virsli

EDZÉS:  44 és fél perc futás, táv az olyan 5-6km között. Nagyon jó volt!!!

Edzés után: egy narancs, fél adag protein vizzel

Vacsora: hagymás rántotta 2 tojásból, pár szelet csirkemell sonka és kigyóuborka

Még lehet lefekvés előtt csinálok egy kis krémtúrót, majd ahogy érzem.

Meg vagyok elégedve a mai nappal is, sokra jutottam megint és futni is el tudtam menni. Jól érzem magam annak ellenére, hogy vasárnap még nem voltam benne biztos, hogy jövő holnaptól hol fogok dolgozni és lesz e nekem párom! De probléma megoldva egy darabig, utána majd megint kiokoskodok valamit:)






No comments:

Post a Comment