Wednesday, 30 May 2012

Május 30. Szerda

Répa, retek, mogyoró, korán reggel ritkán rikkant a rigó! Na én ezt megcáfolom! Igenis rikkant, jó korán, jó hangosan. Mit nekem ébresztő óra, ha van rigóm:)

Reggeli: zabkása tejjel, fahéjjal, fél grapefruit

Tizórai: egy banán

Ebéd: vegyeszöldség leves (lencse, paradicsom, sárgarépa, borsó, zöldbab) 2 ropogós kenyérkével

Uzsonna: sült túró 10 dkg túróból

EDZÉS: bemelegités majd 200 ugrálókötél

Utána  :ZWOW 18.
 Nekem nagyon kemény, főleg az utolsó gyakorlat, de megcsináltam. Az időm: 32:15, csak picivel több, mint 4 perccel maradtam le Zuzka mögött, de az elsődleges célom az volt, hogy végigcsináljam. Szó szerint ömlött rólam a viz a végén, a hajam szabályosan vizes lett. Egy kérdés: Zuzana milyen hajcsatot és gumit használ, hogy nem esik szét a haja???? :) Még a végén picit hasaztam, de nem vittem túlzásban.
Össz edzésidő: 50 perc


Edzés után: egy narancs, egy adag protein vizzel

Vacsora: tonhal saláta

Hivott Kedves, hogy jön később. Van  neki a fagyómban paella (spanyol riszes, halas, csirkés finomság), meg készitek sült túrót nyalánkságnak,ő meg hoz valami fincsi borocskát :)

Mai nappal elégedett, szerintem holnapra izomláz lesz a karomban, de nem bánom, mert nagyon jó volt az edzés, nagyon élveztem, annak ellenére, hogy rohadt nehéz volt. Nem gondoltam volna, hogy végig tudom csinálni,de sikerült és há e most öröm e bódottá, meg az is öröm, hogy jön a drágám :D

Várom a párom :)

5 comments:

  1. Csini vagy így, párra várva... :)

    ReplyDelete
  2. Romantikus randi...hmmmm! :-)Csak irigykedek kicsit! Csinkó vagy!

    ReplyDelete
  3. Megnéztem ezt a 18-ast, határozottan tetszik, meg fogom csinálni!Ügyes vagy, ha lenyomtad ebből az 5 kört!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha nekem sikerült, igy kezdőként, akkor neked tutira könnyen fog menni. A legutolsó körben, az utolsó gyakorlatnál,minden ötödiknél meg kellett állnom, annyira fájt már!

      Delete