Tuesday, 8 May 2012

Május 8. Kedd

A mai napom egész jól sikerült munka, ügyintézés, kaja és edzés terén is.

Reggelire: 4 szelet ropogós rozskenyeret (Lidl) diétás tojáskrémmel, ami azért diétás, mert margarin és           majonéz helyett light natúr joghurttal van kikeverve és kigyóubi. Utána ittam még egy fél adag proteint.
Tizórai: 1 banán
Ebéd: 3db fasirt sovány marhahúsból és nincs benne zsemlemorzsa,csak tojás, igy is egyben marad, csak laposabbra kell formázni és 4 evőkanál rizs.
-1 óra múlva ettem még egy "Linessa light" joghurtot
Uzsonna: 4 szelet ropogós rozskenyér, 2 szelet zsirszegény sajt, 8 szelet csirkemell sonka
Majd edzés.
Megcsináltam Péntek Enikó kardió intervallját, 6 gyakorlat, 6 kör,20mp aktiv, 10mp pihis részekkel, 18 perc. Rendesen leizadtam, meg az utolsó körben már elég lassú voltam. Utána még hasaztam, popsiztam és a legvégén egy kis vádli. Bemelegitéssel nyújtással együtt 55 perc. Jól esett, elfáradtam.
Edzés után: 1 narancs, fél adag protein
Vacsi: 2 fasirt (még mindig van holnapra:)) és a maradék tojáskrém.

Ma egyébként szépitkezős napot tartok, hajfestés, pedikűr-manikűr, úgyhogy holnapra nagyon szép leszek:)

Kivánok mindenkinek szép estét, jó edzést és legyetek jók!

No comments:

Post a Comment