Wednesday, 9 May 2012

Május 9. Szerda

A mai nap megint jól sikeredett, minden a terv szerint alakult, igy szeretem:)

Reggeli: zabkása sovány tejjel, fahéjjal és édesitővel , egy banán és fél adag protein (vizzel) , bögre zöld tea citromlével.

Utána edzés: 30 perc futás, pici pihi, majd súlyzózás bicepszre, tricepszre 18 perc.

Tizórai edzés után: egy narancs, fél adag protein vizzel
Ebéd: 3db fasirt, 4 evőkanál rizs (már nincs több:))
Uzsonna: 4db túrógombóc (recept az előzó posztban megtalálható)
Vacsora: tonhal saláta (10dkg tonhal 5dkg vegyeszöldséggel)
- Mivel negyed hétkor vacsoráztam, és 11-kor fekszek, szerintem lesz utóvacsi, ami vagy natúrjoghurt vagy egy  gombóc lesz....még nem tudom. De még tuti ennem kell valamit.

Holnap már megint csak késő délután/kora este tudok edzeni a meló miatt, de sebaj, volt már rá példa elég sokszor, de reggel jobb lenne. Hmmm, kelhetnék 6kor...na neeeem:)

Ja, amúgy a tegnapi kajázásból kihagytam a kávéimat, 1 deci instant kv fél deci tejjel,napi 3. És ez ma is meg volt. És meg lesz minden nap:) Már nem érzem, hogy éberebb lennék tőle, de szeretem az izét:)

Máról ennyit, most megint jön az édes semmittevés.

Ui: egyébként ez már tényleg mániákus! Mig vártam, hogy kifőjjenek a gombócok (2x2perc), hogy ne csak egy helyben álljak, hát  vádliztam :)

No comments:

Post a Comment