Friday, 18 May 2012

Mérés + fotó

Reggel gyors lemértem magam és csináltam pár fotót is.

Április 30.                                Május18.
súly:49kg                                    48kg
derék:68cm                                67cm
has:76,5cm                                 74cm
csipő:82,5cm                              82cm
comb:51cm                                51cm
Pici változás, nem sok.
És akkor a képek. A régiek március 22-én készültek,(kék felső). Talán kicsit formálódtam.


És legvégül egy pózolós:) Talán itt látszik leginkább, hogy azért valamit jól csinálok:D
A combom szemmel láthatóan izmosodik:)

5 comments:

  1. Nagyon csinos vagy, én nem is látok rajtad semmi problémát már. A combjaid pedig tényleg gyönyörűek. Gratulálok! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm szépen! Az állaggal vannak még kis gondok, feszesiteni kell. De rajta vagyok az ügyön!:)

      Delete
    2. Igazából az meg az a része a dolognak, ami sosem árt. :)

      Delete
  2. Nőies, szép vonalaid vannak!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm a dicséretet!:)

      Delete