Tuesday, 15 May 2012

Minden mindegy:(

Igy estére adtam a szarnak egy pofont és bevertem a maradék 2 kocka keserű csokit:(:(:(
Mert szomorú vagyok és megfájdult a fejem. és úgy voltam, hogy a mai napra minden mindegy. Elegem lett, még pár könnycsepp is kicsordult és tudom, hogy ez csak a magány és a honvágy miatt van,de néha annyira rossz, tudjátok. Hogy itt vagyok este 10 -kor egyedül a nagyvilágban, családom, barátaim 2000km-re, pasim 100km-re. És lehet augusztusra ki kell költöznöm a vendégházból, mert minden szoba foglalt, és nem tudom, hogy addig hova megyek. És a kedvesem azt szeretné, ha szeptembertől keresnék munkát hozzá közelebb,ami jó lenne, de félek....mert most itt jó, szeretem a melót, szállás tűrhető, pénz elég jó. Viszont igy keveset találkozunk, ami meg nem jó, mert szerelmes vagyok. De nem élhetünk csak a szerelemnek. Szóval ezért ettem meg a csokit, ami rohadt gyengeségre vall, és szánalmas, ahogy könnyező szemekkel tömtem magamba, de már mindegy. Holnap új nap, újult erővel és elszántsággal kezdem a napot, és nem engedem, hogy ilyen dolgok befolyásolják azt, amit eddig olyan jól csináltam. Na de ez egy ilyen nap volt.
Bocsánat a nyávogásért. Ezt el is titkolhattam volna, de úgy mit ér az egész. Csak magamnak hazudtam volna.
You can't have a rainbow without a rain, you can't have happines without a pain.

2 comments:

  1. Egy kis nyávogás néha nem árt, mindenkinek van rossz napja. Szerintem ha ez nem egy gyakori alkalom, akkor nyugodtan megeheted ilyenkor azt a két kocka csokit, senki nem kövez meg érte, neked pedig a legkevésbé kell magadat. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudom, kedvesem is helyrebillentett este,de azért nem kellett volna. Nem szoktam egyébként ilyet csinálni.

      Delete