Tuesday, 8 May 2012

Mit tornázok és miket eszek?

Talán egyszerűbb, ha leirom, hogy mit nem eszek:cukor, liszt, zsiros dolgok és társaik. A fogyómat úgy kezdtem, hogy egy hétig irtam, hogy miket eszek. Mindent, az utolsó kanál tejfölig, az utolsó falat krumplipüréig. Majd hétvégén nekiültem, és kihúzgáltam azokat, amik feleslegesek és rosszak, majd ezeket becseréltem egészséges, fitt dolgokra. Gondolok olyanokra, hogy a reggeli csokis muffin helyett zabkása, a kávémba nem tettem többé cukrot, zsirszegény tejet vettem, és a vacsimhoz nem ettem köretet csak savanyúságot vagy párolt zöldséget. Mostmár egy egész repertoárom van zabpelyhes receptekből, ha bűnözni akarok, akkor zabpehelyből készitek muffint édesitővel, fehérje porral, vagy túrókrémet. A fő étkezések általában csirke, hal néha marha (mert szeretem  a vörös húst:)) és ennyi. A csirke azért jó, mert millió képpen el lehet késziteni, sosem unalmas. És még a tojás, azt is szeretem, meg tonhal saláta. Havi egyszer bűnözök, olyankor jöhet 2 szelet pizza, vagy egy "igazi" csokis süti, de ezeken a napokon más szénhidrátot nem is eszek, meg többet tornázok.
És hogy mit tornázok? Eleinte rengeteget gyalogoltam, gyors tempóban, vannak dvd-im, Cindy Crawford, meg egy ismeretlen csaj, neki a zsirégető aerobicját, lépcsőztem, ugrálóköteleztem, meg a szokásos has és popsi gyakorlatok. Áprilisban találtam rá Péntek Enikő oldalára, ő általa ismertem meg az intervall edzéseket, amit azóta rendszeresen csinálok. Vettem súlyzókat, hogy felsőtestre is tudjak edzeni, és heti egyszer eljárok futni. Ezt viszont szeretném heti kettőre növelni, mert megszerettem :)Heti 6 nap edzek, egy pihi nap. Olvasó társaim szoktak még Zuzanázni, vele csak most ismerkedek, nekem nagyon gyilkosnak tűnik, de lehet a héten rászánom magam:). Kondiba nem járok, időhiány miatt, igy itthon oldom meg az edzéseimet, de szerintem igy is hatásos. Saját magam motiválom!!! 
Múlt héten vettem fehérje port és L-Carnitint, ezen kivül csak multivitamint, "szépségvitamint" és magneB6-ot szedek. 
Ez már nálam egy életforma, nincs ami megingasson, de nem akarom, hogy ez uralja az életem. Igen is heti egyszer lecsúszik 1-2 pohár bor,de mig tudom tartani a kontrollt, nem érzem annyira nagy kihágásnak. Saját magamért csinálom, amit csinálok, és végre jól érzem magam a bőrömben!

2 comments:

  1. a borral semmi probléma :)) és a marhahús is mehet, csak a csirke legyen a főszerepben, de állítólag nincs gond a marhával sem, ha szép, sovány húsról van szó.

    ReplyDelete
  2. Marhahús most lesz 3 napig, mert tegnap vettem és burger husit csináltam belőle, lett jó sok, eszem egy darabig:)És igen, szép sovány volt, arra azért ügyelek. Kell a vörös hús is néha, jó a vastartalma,nekem az elég kevés van.De ha jól emlékszem te is vashiányos vérszegény vagy, ugye?

    ReplyDelete