Saturday, 2 June 2012

Június 2. Szombat

Meló-meló-meló. Ezzel fog eltelni a nyaram, és mától reggeliztetés van, ami csak annyit jelent, hogy még több meló, még több kisértés. Ellent kell állnom a sok finomságnak, amit adok a vendégeknek (muffin, croissant, jam, meg hasonló finomságok). Majd kerek kolán és jól bekajálok zabpehelyből reggelire, hogy más már ne férjen a gyomromba:):):)

Reggeli: zabkása tejjel, fahéjjal

Tizórai: banános krémtúró egy banánból, 5dkg túróból és 2 ek.natúrjoghurtból

Ebéd: kapros-túrós csirkemell (125g) egy adag párolt vegyes zöldséggel

Uzsonna: 2db kókuszgolyó, egy kis tál cukormentes müzli, 2 virsli (éhes voltam:) és még előttem volt 2 óra meló)

EDZÉS:


-250 ugrálókötél
-10 fekvő, karok kint szélen/10 fekvő, karok közelebb/ 10 fekvő, karok test mellett (női fekvő) 2 kör
-20 hasprés / 20 csipőemelés / 20 bicikli / 20 páros láb emelés (kezemben 2x2,5kg, lábamon 2x1kg) 2 kör
-20 guggolás nagy terpeszben / 20 rugózás / 20 guggolás szűk terpeszben / 20 rugózás (kezemben 2x3,5kg) 4 kör
-20 lábujjhegyre állás lábfej kifelé / 20 lábfej befelé / 20 lábfej egyenesen 2 kör
-hanyatfekvés, láb fent széken, csipőfeltolás 20 / rugózás 20 / jobb láb fent csipőfeltolás 20 / rugózás 20 / bal láb fent csipőfeltolás 20 / rugózás 20 2 kör
-250 ugrálókötél

Óltugetdör: 50 perc


Edzés után: fél grapefruit, egy adag protein vizzel

Vacsora: csirkemell lesz kinai szósszal (a Kedves kivánsága), de addig még 2 óra, úgyhogy kanalazok majd egy kis túrót mig nem jön.

Egyébként oké, hogy melóban rohadtul elfáradok fizikailag, de a sport az teljesen más. Ma kitakaritottam 8 szobát, meg cipekedtem, meg lépcsőn le-fel egész nap, és piszkosul éreztem nap végére, hogy elfáradtam, de EDZENEM KELLETT!!! Kicsit igy több kaja kell, mert a melót is birni kell, idegileg meg fizikailag is, de a tornát nem adom!!!! Igy kerek a napom, hogy tudom, hogy ma is tettem valamit a testemért, nem csak gürcöltem:)



No comments:

Post a Comment