Wednesday, 20 June 2012

Június 20. Szerda

Reggeli: zabkása gyümölcs szósszal,5gramm mag

Tízórai: egy müzli szelet (cukormentes), egy banán

Ebéd: joghurtos-majorannás csirkemell párolt gombával, savanyú káposztával

Uzsonna: egész délután éhesnek éreztem magam, már meg akartam zavarodni magamtól:(
-alma
-5 gramm mag
-2,5 dl light gyümölcsös joghurt
-egy tálka korpa tejjel ááááá,tudom, hogy borzalom, meg sok, nem tudom, mi a fene ütött belém...:(


Na de az edzésbe próbáltam mindent beleadni:)


EDZÉS:
-ZWOW 14 (Zsuzsika ideje 18.22 az enyém 18.33:))
-25 perc cross trainer
Bemelegítéssel nyújtással együtt 55 perc.


Edzés után: egy alma, fél adag protein vízzel

Vacsora: tonhal saláta

Esti nyalánkság: krémtúró :)
Na, én minden vagyok, csak cuki nem az edzéseim után:)



2 comments:

  1. nem tudom, melyik részevolt a sok, csak tippem van, miért voltál délután éhes: reggel ment több egyszerű szénhidrát is (gyümölcscukor), ami gyorsan felszívódik, aztán leviszi a vércukrot, viszont az ebédben nem volt valódi szénhidrát, csak zöldség. Lehet, nem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. De lehet:) Sajnos nem mindig sikerül úgy a menü, hogy jó legyen minden téren, de igyekszem. Egyik nap jobb, másik rosszabb.

      Delete