Thursday, 21 June 2012

Június 21. Csütörtök

És megint esik....pedig még tegnap este elhatároztam, hogy futni megyek.....

Reggeli: 2 szelet tk. kenyér májassal, egy fél adag protein vízzel

Tízórai: egy müzli szelet, egy banán

Ebéd: majorannás-joghurtos csirkemell barnarizzsel és savanyúkáposztával
-desszert: danon aktívia 0%-os

Uzsonna: 
-krémtúró
-egy szamóca
-két virsli egy szelet sajttal
Éééééés csináltam még zabkekszet, hogy majd jó lesz holnapra reggelire, meg uzsonnára, mert a sok munka miatt úgysem lesz időm kaját csinálni. Igen ám, de Andika olyan ügyes és okos, hogy meg  is evett belőle hármat :( Meg lett egy csomó mosatlanom, megégettem a hüvelykujjam és még annyira nem is lett finom.
Recept itt: zabtallér (én nem csináltam hozzá csokikrémet)

EDZÉS: ugye futást terveztem, de még mindig esik....így lett megint
  cross trainer:
-10 perc 2. fokozat
-5 perc 4. fokozat
-2 perc 6. fokozat
-5 perc 4. fokozat
-2 perc 6. fokozat
-5 perc 4. fokozat
-5 perc 4. fokozat hátrafele taposva
-2 perc 6. fokozat hátrafele taposva
-5 perc 4. fokozat
-5 perc 2 fokozat
46 perc
majd egy kis hasazás:
-20 felülés
-20 hasprés
-20 csípőfeltolás
-20 páros láb emelés / 2 kör
Bemelegítéssel nyújtással együtt 66 perc


Edzés után: egy alma, egy adag protein vízzel

Vacsora: egy főtt tojás, saláta, fűszeres cottage cheese

Megint a délután szúrtam el kaja téren, pedig próbáltam figyelni,hogy reggel picit többet egyek és ebédhez is menjen szénhidrát barna rizs formájában. 


Holnap pihinap, de csak a lábaimnak:)


Most pedig még egy kis vasalás, mert annyira imádom :( :)





No comments:

Post a Comment