Saturday, 23 June 2012

Június 23. Szombat

Óriási kísértésnek vagyok reggelnte kitéve, ugye most már reggeliztetek is, ami continental (4 féle cukrozott gabonapehely, cornflakes, croissant, csokis croissant, jam, vaj, pirítós és egyéb nyalánkságok), de erős vagyok. A csábítás megvan  minden reggel, hogy ó ugyan, mi bajom lesz egy csokis croissantól? Persze semmi, attól az egytől, de így indulnék meg lefele a lejtőn, hogy ha tegnap se lett semmi bajom tőle, akkor ma  se meg holnap se stb.....És tetszik amit a tükörben látok (többé-kevésbé:)), és ezt nem adom. Október óta dolgozok a testemen, és még nincs vége és nem is lesz. Mert ha már elértem azt, ahogy kinézni akarok, utána azt fent is kell tartani. És fent is fogom!!!!


Ilyen elhatározásokkal indult a napom, amire az is rásegített, hogy reggel látszódtak a kockák a hasamon:)


Reggeli: zabkása kakaóval és egy almával, fél adag protein vízzel
-itt Skóciában a zabkása (porridge) nemzeti eledel, állítólag a skót zab a legjobb zab és mindig mondják, hogy "good for you":)


Tízórai: egy banán és egy cuki mentes müzli szelet

Ebéd: maradék barnarizs (megint sokat főztem) stir fry vegyeszöldséggel (hagyma, káposzta, répa, búzacsíra) két virslivel és egy kis curry-vel megszórva / desszertnek egy 0%-os danon aktívia

Uzsonna: 3 szamóca, 2db amerikai palacsinta túróval (hétvégi bűnözés:)), de a kockák egyből oda lettek :(

A délutánom úgy elszaladt, szomszédoltam, uncsimmal telóztam, mire észbe kaptam már 8 óra volt, na de még akkor se késő hozzá kezdeni egy kis tornához:)

EDZÉS:
-bemelegítés
-20 perc cross trainer
-has: 20 felülés / 20 hasprés / 20 russain twist / 20 csípőfeltolás / 20 bicikli / 20 páros láb emelés 2 kör
-popsi: négykézláb, lábsúllyal, hajlítóban 2,5 kg: lábfeltolás fentről 20 / rugózás 20 4 kör
Összesen 46 perc

Edzés után: egy narancs, fél adag protein vízzel

Vacsora: tonhal saláta

És reggel megint fotóztam, mert vettem egy rucit. Először nem akartam megvenni, mert hova is venném fel, meg hogy fog ez állni rajtam, de olyan olcsó volt (átszámolva 750 Ft) és Dorothy Perkins, hogy nem volt szívem ott hagyni és nem is áll rosszul szerintem:)


:)
A hétből még hátra van egy nap, hátha már holnap nem esne és el tudnék szabaduln futni.....please!



5 comments:

  1. Egyeseknek alapból ilyen lábuk van, mások évekig gyúrnak rá és sosem lesz ilyen. Nem igazság!!!! :))) jó ruci :D

    ReplyDelete
  2. Azért én sem így születtem:) 6 éves koromtól kezdve sportolok mindig valamit, meg mikor husibb voltam is sportoltam csak mellé muffint zabáltam:)

    ReplyDelete
  3. most egy picit megnyugtattál, de csak egy picit :P

    ReplyDelete
  4. Ez most amúgy nagyot dobott az egómon, hogy megdícsérted a lábam :)

    ReplyDelete