Sunday, 24 June 2012

Június 24. Vasárnap

Már reggel fél tízkor el kellett vonulnom a szobámba 2 percre, hogy nehogy valakit agyon üssek. Nagyon mérges voltam, mert az egyik elkényeztetett skót picsa vendégem felkeltett fél 2-kor és még neki állt fentebb, utána már nem is tudtam rendesen aludni, a másik hülye liba meg kiborított egy egész doboz gabonapelyhet és még félre se állt, hogy legalább össze tudjam takarítani....Never mind...legközelebb juhásznak megyek, a birkák legalább aranyosak:)


Reggeli: zabkása egy fél adag proteinnel, tejjel és 8 szem mazsolával, kb. 8 szem mag (dió, mandula, mogyoró) és egy alma

Tízórai: 22gramm keserű csoki és egy banán

Ebéd: a tegnapi rizses-virslis-currys-zöldséges egyveleg, desszertnek egy 0%-os danon

Uzsonna: kis tálka korpa tejjel,4 szem szamóca,22gramm keserű csoki

Vacsora: 2 tükörtojás, egy kaliforniai paprika, saláta, májas és egy marék diákcsemeg (vegyesmag)

Esti nyalánkság: krémtúró

És egyébként:

PIHINAP


Tudom, hogy az edzés felvidít meg ilyenek, de ma egyáltalán nem volt hozzá kedvem, semmihez, se idegileg, se fizikailag, se érzelmileg. Hosszú hetem volt megint, megint szabadnap nélkül és nem ment ma. De nem érzek bűntudatot vagy bármit. A héten volt 5 edzés, meg rengeteg meló, kellett most ez a "szabad" délután. Este majd szépítkezek egyet, aztán holnaptól minden más lesz....

Egyébként rájöttem, hogy este hétkor azért akar a szemem minig leragadni, mert sose rakom fel a szemüveget. Pedig 18 év alatt igazán megszokhattam már volna, hogy kukkeres vagyok. És rájöttem, hogy az is idegesít, hogy egész nap megy a mosógép és a ruhaszárító és ez a monoton zaj idegölő.....Meg még arra is rájöttem, hogy egyedül nem jó. Ma ilyen rájövögetős napom van.

Remélem mindenkinek jól telt a hétvégéje, pihentetek sokat. Én nem. Panaszkodok egy kicsit. Fáradt vagyok. Meg lusta. Még zuhanyozni is lusta vagyok menni. Kellene egy szabadnap. Talán szeptemberben....




No comments:

Post a Comment