Monday, 25 June 2012

Június 25. Hétfő

Az elmúlt 2 napban hárman is tanácsot kértek tőlem sport és diéta ügyben. Ahol tudtam segítettem, most már csak rajtuk áll, hogy betartják a szabályokat és tényleg változtatnak.

Ma reggel kicsit jobban ébredtem, habár még mindig fáradt vagyok, de sokat dobott rajtam, hogy sütött a nap:)

Reggeli: zabkása tejjel, fél adag proteinnel

Tízórai: egy müzliszelet és egy banán

Készítettem megint fasírtot sovány marhahúsból (25dkg) zabliszttel, 7 db lett.

Ebéd: 3db fasírt, egy szelet tk. kenyér és savanyúkáposzta, desszertnek egy 0%-os danon.

Mivel tudtam, hogy este 7 előtt nem fogok tudni edzeni, így próbáltam az uzsit ügyesen csinálni, hogy ne legyek se éhes, de ne is legyek tele 7-re.


Uzsonna: 
-egy alma 14.00
-2 fasírt 15.30
-krémtúró 17.00

EDZÉS: futás, 48 perc,majdnem 6km. Lassú vagyok, mint egy csiga, de nekem nem ez a lényeg, hanem csak hogy menjek. Jó volt:):):):)

Edzés után: egy alma, fél adag protein vízzel

Vacsora: 2 db fasírt, saláta, fűszeres cottage cheese, meg sima cheese :)


Utóvacsi: joghurtos krémtúró pici vaníliás proteinnel (csak az íz miatt)

Tökre ki vagyok purcanva.....

No comments:

Post a Comment