Thursday, 28 June 2012

Június 28. Csütörtök

Vannak dolgok, amik NEKEM beváltak az elmúlt 8 hónapban, lefogytam, nem jojózok és izmosodom, és ezeket a dolgokat nem adom!!! Az interneten található rengeteg információból összeraktam magamnak egy olyan diétát, amit tudok tartani, fogyok tőle, bár már nem kell, így picit mehet több, de csak a mennyiség változik, nem a minőség. Sok mindentől függ, hogy egy embernek mennyi szénhidrátra, mennyi energiára van szüksége. Míg kevesebb melóm volt, kevesebbet is ettem, de most már több kell, különben nem bírnám. 
(Ez most csak azért jutott eszembe, mert nap, mint nap újabb információk özönlenek rám a netről, és némelyik túl erőszakos, Jehova tanúi jutottak eszembe róla). Minden ember más, más az életritmusunk, van aki csak 10 órát van ébren egy nap, de van aki akár 18-at is (én). Ezért nem is választottam októberben egy előre megírt, megtervezett étrendet. Néha vannak "bűnös" napjaim, de tudom, hogy mikor elég, és mozgok annyit, hogy ezek "megbocsáthatóak". Nem hasonlítgatom magam fitnesz modellekhez, mert bár gyönyörűek és izmosak, de nekik ez a "szakmájuk", nekem nem, és én csak a lehető legjobbat próbálom kihozni a testemből, amit fent is tudok tartani hosszú távon és nem követel szenvedést. Élvezem a mozgást, ez a hobbim, ezért is olvasok ezekről, csak néha már túl sok az okos ember. Azért, mert nekik bevált valami, az nem biztos, hogy nekem vagy a másiknak is be fog válni. Régebben nekem is voltak ideáljaim (Jennifer Aniston, Sandra Bullock, Eva Longoria), hozzájuk mértem magam, de mára benőtt annyira a fejem lágya, hogy már nem akarok rájuk "hasonlítani". (habár a pénzüket elfogadnám mindnek:))


Reggeli: zabkása (most vízben főzve) pici proteinnel


Tízórai: egy banán, egy müzli szelet


Ebéd: darálthúsos lecsó, 4db gluténmentes zabkeksz


Uzsonna: 4db zabkeksz, 2 szelet csirkemell sonka, uborka, paprika, krémtúró (mostanában már nem rakok bele joghurtot, mert találtam végre olyan cottage cheese-t ami krémes, és elég, ha botmixerrel átmegyek kicsit rajta)

EDZÉS: gyorsgyaloglás 65 perc (felsőtest jött volna, de a tegnapi burpeek kikészítették a vállam, a cross trainerhez nem volt kedvem, futni se, de mivel kint meg szép idő van, így ez lett, de jól esett)

Edzés után: fél grapefruit, fél adag protein vízzel
 
Vacsora: 10dkg tonhal salátával,4db gluténmentes zabkeksz

Esti nasi foci nézés közben: túrókrém és még egy csomó zabkeksz. Lenne már vége az EB-nek, mert én így izgalmamban csak eszek és eszek. Vasárnap a final game, hajrá.....még nem döntöttem kinek szurkolok. Majd megnézem melyik csapatban játszanak helyesebb fickók és az alapján fogok dönteni. Hehe:):):)






No comments:

Post a Comment