Friday, 29 June 2012

Június 29. Péntek

Nem veszek több zabkekszet, mert oké, hogy zab, meg gluténmentes meg egészséges, de ha elkezdem, nem bírom abbahagyni,mert nagyon finom. Így most megeszem ami még van, aztán nincs tovább.

Reggeli: zabkása tejjel, pici proteinnel

Tízórai: egy banán, 4db keksz

Ebéd: kínai üvegtészta, 3 szelet sonka, 4 db keksz

Uzsonna: egy alma, 4 db kekesz, krémtúró 12dkg túróból, majd 2 órával később még egy alma, meg még krémtúró, ismét 12dkg

EDZÉS: 
-felsőtest edzés súlyzókkal
-popsi
-10 perc erősítő jóga
Bemelegítéssel és nyújtással:55 perc


Edzés után: fél grapefruit, fél adag protein vízzel

Vacsora: hagymás-spenótos omlett 2 tojásból, 2 szelet sonkáva, salátával

Nem is mondtam, hogy tegnap voltam fodrásznál:) Csak egy kis fazonigazítás, de sokkal másabb érzés, egyszerűbb lesz kezelni, mint az eddigi ösznyevisznya nőtt hajamat:)


6 comments:

  1. Csini :))
    Hú, zabkeksz... igen... én mondjuk kibírtam, hogy ne egyem tele magam vele :) de tényleg van benne cukor, ezért vagy óvatosan, vagy sehogyan :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ebbe nincs cukor, mert sajtos ízesítésű, de akkor is....a jóból is megárt a sok :)

      Delete
  2. nimmá, duplán olvaslak :D

    ReplyDelete
  3. Én is kettőt látok! (pedig nem is ittam)
    Zabos keksz, nem veszek, mert óriási a kísértés....nem kellenek az extra kihívások.:)

    ReplyDelete