Saturday, 30 June 2012

Június 30. Szombat

A mai nap katasztrófális.....3 óra alvás, mert tegnap este még átjött az én drágaságom, de ezt a részét nem bánom, mert megérte. A kaja viszont....le sem merem írni, mert páran szívinkfartust kapnának:) Legyen annyi, hogy délután kettőig rengeteg szénhidrátot sikerült betolnom a fejembe és nem a jó fajtából.
Délután tudtam aludni még két órát, ami sokat jelentett,de ugye azért a napközbeni alvás nem helyettesíti az éjszakait.

Reggeli-Ebéd-Tízórai: szénhidrát+cukor+szénhidrát (szerintem simán 1000kalória,ha nem több:/)

Uzsonna: 3 szelet sonka, 4 zabkeksz, paprika

EDZÉS: 40 perc cross trainer, váltakozó sebesség és erősség + bemelegítés,nyújtás: 52perc


Edzés után: egy kicsi alma, egy adag protein vízzel

Vacsora: paradicsomos tonhal

Az edzés kicsit enyhített a lelkiismeret furdalásomon, de csak egy kicsit. Ez a hét most elég kajálós nekem, és még hátra van a holnap esti meccs nézés. De majd próbálom akkorra időzíteni a vacsit meg csinálok majd túrókrémet, és akkor hátha nem akaródzik majd nassolnom. Jövő héttől meg nincs zabkeksz. Vagy ha veszek is, akkor is csak egy csomaggal (4db van benne).
Egyébként ma összebarátkoztam az amerikai vendégeimmel, azt mondták, ha bármikor Vegasban járok...pffff:) De never say never. Kérdezték, hogy mivel tudnák meghálálni, hogy ennyire kedves voltam hozzájuk, és én szerény módon csak azt kértem, hogy ha hazaérnek küldjenek nekem egy képeslapot Vegasból:) Imádok képeslapot kapni:):):):):)
Most még egy kis Sex and the City, aztán alvás, holnap megint sok-sok meló.....már úgy unom.....

With my new friends from (Viva) Las Vegas:)

No comments:

Post a Comment