Thursday, 7 June 2012

Június 7. Csütörtök

Ma végre hosszú idő után nem ébredtem úgy, hogy fáradtabb voltam, mint mielőtt lefeküdtem. A torkom még mindig fáj, de a fejem már nem nyomul. És reggelire se jött senki, igy tovább alhattam egy fél órát. Jeeee:)
Tegnap este szerelmesem azt mondta egyébként, hogy az lenne a legjobb, ha minden nap elmennék a vendégházból egy órára. Ha más nem, csak sétálni,vagy inni egy kávét a szomszédos bárban, csak ne itt legyek, mert ez idegörlő.

Kajában próbáltam visszaállni a régi kerékvágásba. Tehát:

Reggeli: zabkása tejjel és fahéjjal

Tizórai: egy banán

Ebéd: lecsós csirkemell tk. durum tésztával

Uzsonna: egy narancs és egy kis tálka cukormentes cornflakes tejjel

Fél 5-re végeztem a melóval, készitettem egy kávét, de olyan fáradtság jött rám megint, hogy le kellett feküdjek, aludtam is másfél órát, de kellett nagyon. Utána éreztem, hogy valamit mozgolódnom kellene, valami kis könnyűt, mert éreztem, hogy az izmaim le vannak tapadva, izületeim berozsdásodva.

EDZÉS: 25 perc jóga (elég is volt, arra pont elég, hogy kicsit megmozgassam magam)

Vacsora: narancs és tonhal saláta

A héten csak ilyen kis könnyű mozgásokat tervezek, semmi megterhelő, hagyom a testem pihenni.
És egy nem igazán jól sikerült fotó az új nacimról :)

No comments:

Post a Comment