Saturday, 14 July 2012

Extra hamis tiramisu:)

Ma jön kedvesem és valami fincsi, de egészséges édességel akarom Őt meglepni. Tiramisu jutott eszembe, mert mindketten szeretjük. Nézegett a neten, hogy milyen ötletek vannak diétás változatra, és hiába a legtöbb túróval készült, mindenegyikben ott volt a babapiskóta, ami nem igazán diétás, így kiötlöttem az én verziómat, ami már tényleg nagyon hamis:)

2 fő részére

A "tésztához":
-30 gr. zabpehely
-egy kisebb alma hámozva, lereszelve
-2 ek. keserű kávé
-1 ek. rumaroma

Csak simán össze kell kutyulni:)

A krémhez:
-30dkg túró (esetemben cottage cheese), zsírszegény persze
-édesítő
-vanília aroma
-5gr. kakaópor (cukormentes!)
 A túrót botmixerrel pürésítettem, összekutyultam az édesítővel és a vanília aromával.
A zabpelyhes mixet egy pohár aljára kanalaztam, rá a túrós krémet, majd a tetejét megszórtam a kakaóporral.

Éééés, hogy legyenek adatok is:

412Kcal, 48gr CH, 4gr zsír, 43 gr fehérje

Jó étvágyat!:)



No comments:

Post a Comment