Sunday, 1 July 2012

Július 1. Vasárnap

Új hónap, új gondolatok, új tervek. Aztán majd meglátjuk, hogy mi válik valóra belőlük:)

Reggeli: 2db zabpalacsinta túróval, a túróban pici vaníliás protein

Tízórai: 22,5gramm keserű csoki, pár szem mandula és dió

Ebéd: black puding, white puding, lorne sausage, barnarizs, savanyúkáposzta (reggelit ettem ebédre:)),desszertnek még a maradék 22,5gr keserűcsoki (45grammosa a csoki amit veszek, tehát egy kiscsoki méretű,Cadbury, nagyon finom)

Uzsonna: egy jó maréknyi dió, mandula és 4db túrógombóc

Ez volt olyan 4 körül, már melóval végeztem, gondoltam nézek egy kis tévét relaxálás képpen. Szerintem nem volt 5 perc és bealudtam. Pedig előző este időben mentem ágyba és aludtam is több, mint 7 órát, de úgy látszik, hogy ez a minden napos meló csak kifáraszt. Így töröltem mára az edzést. A héten volt 5, és meló minden nap.

PIHINAP


Az új tervek holnaptól, hogy kajában kicsit visszaveszek, mert a héten eléggé elszaladt velem a ló. A minőség jó volt, maradtam az egészséges kajáknál, (kivéve szombaton), de túl sokat ettem, sok zabkeksz, sok túró, müzliszelet miegymás. A másik terv, hogy próbálok pozitív maradni, haragomat a főnökék iránt nem a vendégeken kitölteni(csak akkor, ha megérdemlik). És többet mosolyogni, nem parázni dolgokon, amin nem kellene, de hát nőből vagyok, néha túlkomplikálok dolgokat....Szóval holnaptól:)

Vacsora: 3db túrógombóc


5 comments:

  1. azért neked rendszeresen megy a csoki, müzliszelet, banán, nem vagy cukormegvonáson... biztos, hogy a tortától volt az és nem csak túletted magad? vagy pedig a torta eszméletlen tömény lehetett, netán zsíros, mascarpone-s (50% zsír)? a zsír jól megüli a gyomrot és tud hasonlót okozni...

    ReplyDelete
  2. Elég tömény volt, habár krém az alig volt benne,de maga tészta része az durván csokis volt:(

    ReplyDelete
  3. ha brownie típusú, akkor az durva ......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olyan típusú...de rohadt finom volt:)))))

      Delete
    2. Egyébként lehet, hogy a bűntudat miatt lettem rosszul?:):)

      Delete