Wednesday, 11 July 2012

Július 11. Szerda

Már tegnap este úgy terveztem, hogy még a délelőtt folyamán futni megyek, mert azt akarok, de megint esett, vagyis még mindig, így maradt a cross trainerem nyitott ablaknál. És pechemre, délutánra elállt az eső, nem teljesen, de már csak csepergett, de annyira azért nem vagyok elvetemült, hogy 45perc izzasztó edzés után még elmenjek futni + az már az időmbe se fért volna bele.

Reggeli: 
-2db palacsinta, fél grapefruit, kv, túró
412Kcal,61gr CH, 11gr zsír, 19gr fehérje


Tízórai:
-egy alma, egy müzli szelet
117Kcal, 26gr CH, 1gr zsír, 1gr fehérje


EDZÉS: 45 perc crosstrainer, váltakozó sebességgel és erősséggel. Rohadtul izzadtam a végére, pedig nálam nincs is meleg. (Mióta meg van a gépem, a fenekem sokat fejlődött. Ha rácsapok /igen, csapkodom a saját fenekem:)/ már nem olyan a hangja, hogy plllööö, hanem tssss:))


Edzés után:
-egy adag protein, egy narancs
163Kcal, 20 CH, 1gr zsír, 23gr fehérje

Ebéd:
-tonhalas, kukoricás, majonézes (light) tk. durum tészta
321Kcal, 37gr CH, 9gr zsír, 18gr fehérje


Uzsonnák:
-kis tál korpa tejjel, 2 ropogós rozskenyér csirkemell sonkával
290Kcal, 44 CH, 3gr zsír, 13gr fehérje


Vacsora:
-paradicsomos heringfilé uborkával, paprikával, fűszeres cottage cheese és egy zabkeksz.
És itt jöttem rá, hogy én már hozzá vagyok szokva az esti edzéshez. Ha délelőtt edzek, akkor délután végig éhes vagyok. Most is már alig vártam a vacsora időt és az eltervezett egy zabkeksz mellé meg letoltam 2 ropogós rozskenyeret is. Éééés még lesz utóvacsira egy kis túró:)
517Kcal, 47 CH, 18gr zsír, 40gr fehérje


1820Kcal (1680)
235gr CH (231)
42gr zsír (56)
114gr fehérje (63)
Az edzéssel elégettem 324 kalóriát, így a vége 1496Kcal.


Eeh, nem tudom. Holnap tutira délutáni edzés....


2 comments:

  1. Az enyém meg tssplőőőő :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tehát csattan is (tss) meg nem is(plőőő):):):)?

      Delete