Thursday, 12 July 2012

Július 12. Csütörtök

Reggeli: 
-zabkása tejjel, fél adag protein, egy fél grapefruit
384Kcal, 53gr CH, 8gr zsír, 27gr fehérje


Tízórai:
-2 ropogós rozskenyérke, csirkemell sonka, 5dkg túró, egy alma
218Kcal, 35CH, 0 zsír, 13gr fehérje


Ebéd:
-tonhalas tészta (tegnapról)
321Kcal, 37gr CH, 9gr zsír, 18gr fehérje


EDZÉS:
Kevés időm volt, mert jött a kedvesem, de az edzést nem akartam kihagyni, így csak gyorsba:
-10 burpee
-20 mountin climber
-10 preacher curl (ZWOW14)
-5 dive bomber
-10 tricepsz nyújtás széken
-5 ab splitter (ZWOW23) 4 kör / 10 perc
-20 perc elliptic trainer (váltakozva a sebességet és az erősséget)
Bemelegítéssel nyújtással 42 perc, elégetett kalóriák száma:228


Edzés után:
-egy alma, fél adag protein skimmel tejjel (1dl)
137 Kcal, 21gr CH, 0gr zsír,  14gr fehérje

Uzsonna: 
-fehércsokis magnum (meglátjuk tesz-e csodát:))
280 Kcal, 27gr CH, 16gr zsír!!!, 3gr fehérje

Vacsora:
-csilis bab sovány marhából, rizzsel, és egy szelet madeire süti, párom szüleitől :), 2dl rosé
557 Kcal, 55gr CH, 21gr zsír, 37 gr fehérje

A napi össz:
1737Kcal
209gr CH
50gr zsír
103gr fehérje
Mínusz az edzés: 1509Kcal


Rendhagyó nap, mert jégkrémet nem szoktam enni, utoljára 2009-ben történt ilyen, és este sütizni sem szoktam:) De még így is a myfitnesspal számláló alatt vagyok:)




2 comments:

  1. Ezzel a Bodyrock-kal együtt, ha tisztességesen elvégezted, kizárt hogy csak ennyit égettél! Sokkal többet égetsz el vele, mint a cross trainer-en! Nem tudom, mégis milyen kalkulátor tudja ezt kiszámolni.

    A magnumban súlyosabb az a sok CH, szerintem.... mind cukor! Néha azért belefér, nekem is lesz nyaraláson, haha! VÉGREEEEEE

    ReplyDelete
  2. A magnum csomagolására volt ez felírva, csak nem hazudnak tán:)A BR-es edzés csak 10 perc volt, nem tudom mennyi kalóriát égettem el vele pontosan, de úgy számoltam, hogy high impact aerobic:) Írtam, hogy én 2009-ben ettem utoljára jégkrémet, ez nekem most simán belefért:):):)

    ReplyDelete