Friday, 13 July 2012

Július 13. Péntek

Elegem van a számolásból! Ma végleg besokalltam,mikor ettem egy banánt, és a számlálóba meg volt adva az adat egy118grammos banánra, de az enyém csak 84gramm volt...pfffff...hát én nem matekolok:) Eszem amit eszek (persze ésszerű keretek között), mozgok, tornázok, edzek, ennyi elég kell, hogy legyen ahhoz, hogy tartani tudjam a súlyom és még formásodjak is. Ma volt egyébként egy haverom meglátogatni, és leesett az álla, mert egy rövid ujjú felsőben voltam, és mondta, hogy kezd félni tőlem:) Pedig azért a karom elég vékonyka, habár már kirajzolódnak úgy is az izmok, ha nem feszítek be:):) Jaaaaa, és átmentem a boltba tejért, és kaptam a boltostól egy karamellás sütit, mert az utolsó darab volt, és azt mondta, hogy rám fér, mert így is olyan kis vékony vagyok. Elfogadtam, megettem, jól esett:) Nem dől össze a világ:)

Ma edzésre valami Péntek Enikőt gondoltam ki még reggel, de a sütike borított mindent, így lett:

EDZÉS: 11km gyorsgyaloglás 70 perc alatt. Nagyon jó volt, nagyon jól esett!!!!!

Azért a számlálóba tisztességesen beírtam mindent és a végösszeget ide is beírom:

1882 Kcal, 232gr CH, 36gr zsír, 131 gr fehérje - az edzés:353Kcal, tehát 1529 Kcal.

No comments:

Post a Comment