Sunday, 15 July 2012

Július 15. Vasárnap

Mondtam már, hogy utálok vasárnap dolgozni? Pedig 4 éve szinte minden vasárnap dolgozok....nem szeretem. Na de az élet nem a szeretem dolgokról szól, vannak muszáj dolgok. Ilyen a munka is.

De hogy legyen szó itt az edzésről meg a kajáról, elmondom mire jutottam tegnap este. Nézegettem a kalóriászámlálómat, számolgattam, osztottam- szoroztam és arra döntésre jutottam, hogy a kalória az jó, de a CH magas. Így ma próbáltam kicsit lentebb vinni a CH-t, és délután 4ig csak 120grammot vittem be, de éreztem, hogy nem jó, nem volt energiám dolgozni. Bevertem hát pár kekszet, aztán mindjárt jobb volt a közérzetem :D Oké, tudom, hogy nem kekszből kellett volna bevinnem a CH-t, hanem mondjuk ehettem volna egy kis zabkását vagy csinálhattam volna palacsintát is, de vasárnap van :)
Egyébként ma pihinap, a héten edzettem 6x, de ha azt nézzük, hogy hétfőn kétszer, akkor 7 edzésem volt, és egyik sem volt gyenge vagy laza. Meg a női problematikám is megérkezett, tudjátok, a havonta jelentkező barátnő:).
Elégedett vagyok:) Még annak ellenére is, hogy vasárnap van és dolgoztam. Csak ide lyukodok ki:)
Jaaaaa, és a lényeg!!!! Rendeltem egy kütyüt, ami mindent számol, lépést, megtett távolságot, elégetett kalóriát, alvást!
http://www.fitbit.com/uk/product/features#activity   ez itt ni! Már alig várom, hogy mejöjjön!!!!

Elég ennyi máról belőlem. Megyek, pihengetek egy kicsit vasárnap tiszteletére :)

P.S.: 2085 Kcal, 165gr CH, 70gr zsír (a keksz, tudom:() 140gr fehérje (pedig nem is ittam proteint, mert nincs) A zsír az jó sok.....a fehérje is.....mindegy, ez már ilyen.....

No comments:

Post a Comment