Monday, 16 July 2012

Július 16. Hétfő

Múlt héten a városban császkálva betértem az egyik lengyel boltba, magneB6-ért, meg persze jól körül is néztem:) Hihetetlen, hogy van egy csomó termékük, ami ugyanolyan mint a "hazai", elsősorban a fűszerek, szalámik, húsok, édességek. Csak testvéreink ugyebár:) De,aminek nagyon megörültem az az, hogy van náluk mák, így irva, hogy mak:) Vettem is egy csomaggal a nagy örömre. Majd itthon gondolkodtam rajta, hogy mihez is kezdek én ezzel, sütik kizárva, mákoslaska megint. De ma reggel gondoltam egyet, és megfőztem egy keveset (5gr) a zabkásámmal és kis vanília aromával:) Fincsi lett nagyon, mákosgubára emlékeztetett, de legközelebb rakok bele pár szem mazsolát és reszelek bele citromhéjat is.

Tegnap este csak nem hagyott nyugodni ez az egész kalória mizéria, főleg a CH része. Ugye írtam, hogy a számláló szerint nekem kellene 231grammot enni egy nap. Ez viszont soknak tűnik (habár nem nehéz összehozni szar kajákból). Tegnap elég keveset vittem be délutánig és éreztem is, már nem fogott az agyam, nem mozdult a testem. Csúnyán bekekszeztem:) Viszont az ilyen falási rohamokat szeretném elkerülni, mert tudom, hogy ez semmi jóra nem vezet, így kalkuláltam egy keveset. Megnéztem más számlálókat is, van amelyik 2028Kcal-t írt egy napra súlyfenntartáshoz, de átlagot vontam és szerintem 1600-1800-ig rendben van. Kiindulásnak a myfitnesspal-t veszem megint:

Kcal: 1680 - maradthat, belőttem magamnak 1500-1800 közé
CH: 231gr - kicsit sok, de szerintem 200-ig mehet, amenyibben jó szénhidrátból viszem be
Zsír: 56 gr - ez is sok, 40-nek gondolnám a maxot
Fehérje: 63gr - ez lehet több is, akár 100 is

Ennek függvényében próbáltam ma kajálni, kíváncsi voltam, hogy lemerülök-e. Nem merültem le, habár edzés után-vacsi előtt már éhesnek éreztem magam.

EDZÉS:
-szokásos felsőtest+még 2 gyakorlat mellizomra
-hasazás: hasprés 20, 20-20 keresztbe, 20 csípőfeltolás, 20 pároslábemelés, 20-20 hasprés oldalosan
-25 perc elliptic trainer, most nem váltakozva, hanem egyenletes sebességel ötös fokozaton.
Összesen 60perc.
Állitólág ezzel 252kalóriát égettem el.


Ja, és a kajáim:

Reggeli:
-50gr zabkása 2,5dl tejjel, 5gramm mákkal, pici vanília aromával, kávé

Tízórai:
-3 ropogós kenyérke, 10gr sajt, 1 virsli, fél grapefruit, 50gr cottage cheese

Ebéd:
-70gr zabkása (tudom jó sok, de nem volt más) 5gr kakaóporral, egy alma,kávé

Uzsonna:
-30gr korpa egy deci tejjel, 20dkg túró,kávé

Edzés után:
-egy alma

Vacsora:
-rántotta 2 tojásból hagymával, paprikával, 2 ropogós kenyérke + később még túró

1776 Kcal, 191gr CH, 35gr zsír , 111gr fehérje és az edzéssel elégetett kalórai mínuszba, tehát csak 1524 Kcal


Ez így jó, ezt kellene tartanom. Nem lettem éhes, nem lassultam be, na jó ebéd után kicsit a nagy mennyiségű zabkásától:), de nem az éhségtől. Jó lesz ez így :)

No comments:

Post a Comment