Wednesday, 18 July 2012

Július 18. Szerda

Először írok a ketyerémről:) Tegnap este már feltettem az alváshoz, és állítólag 7szer voltam fent...ebből egyre emlékszem, a hajnal fél ötösre, a többi gondolom csak egy másodperc lehetett. Érdekes. A mérő szerint ma 10558 lépést tettem meg, 7.09 km-t és megmásztam 17 emeletet:) Na szóval ilyeneket tud, tetszik, viselem, egy újabb dolog amivel unalmas délutánjaimat le tudom foglalni.
És akkor a kaja:

Reggeli:
-mákos zabkása 50gr, kávé

Tízórai:
-3 ropogós kenyérke, 3 szelet csirkemell sonka, pici sajt, majonéz, fél grapefruit

Ebéd:
-50gr zabkása 5gr kakaóporral és 5gr kókuszreszelékkel (nyami:)), egy alma

Uzsonna:
-branflakes tejjel, egy alma, 10dkg túró

EDZÉS:
-bemelegítés
-10 perc elliptic trainer, közepes fokozaton, előredőlve, hogy a popsit dolgoztassa meg
-P. Enikő popsi 2 kör lábsúllyal
-P. Enikő csípő 2 kör lábsúllyal
-P. Enikő belső comb 1 kör lábsúllyal
-has: 50 felülés, 50 csípőfeltolás
Bemelegítéssel nyújtással 55 perc.


Edzés után:
-egy narancs, fél adag protein

Vacsora:
-megfőztem 10dkg csirkemellet egy hagymával, paprikával és curry-vel, 2 ropogós kenyér, 10dkg fűszeres cottage cheese, uborka / és még lesz estére 10dkg túró

1795Kcal, 173gr CH, 30gr zsír, 117gr fehérje Jóóóóóó!:)


Egyébként meló. Az elmúlt hét nem volt valami nagy szám, az időjárás miatt nem jöttek az emberkék, de most úgy néz ki kezd már beindulni és talán jövő héttől az eső is eláll. Vicces dolog: ma jött a vendég becsekkolni pontban 1kor (hamarabb nem lehet), bőrönd nélkül, a hapi öltönyben, a nőci kiskosztum. Majd 3kor már kicsekkoltak, hogy sűrgősen menniük kell, mert családi baj történt. Háááát persze:) Csak bejöttek egy gyorsra :):):):)
Éééés még valami: kedvesem futik:) heti egyszer, fél órát. Eddig csak súlyzózott, de nem akar lemaradni mögöttem, így felvette ő is a nyúlcipőt:) Etyemahúsát:):):)

No comments:

Post a Comment