Thursday, 19 July 2012

Július 19. Csütörtök

 
Ma vagyunk fél évesek a drágámmal:) Teljesen jól nézünk ki együtt. Captain America és én:)
Na félre a tréfát, csapjunk a lecsóba.
Tegnap este csak 4szer voltam ébren a fitbit szerint, és egy megint fél ötkor volt, de most nem emlékszem rá...

Reggeli: 
-2 főtt tojás, 5 zabkeksz, uborka, 20gr fűszeres cottage cheese, kávé

Tízórai:
-fél grapefruit

Ebéd:
-50gr kakaós zabkása 1dl tejjel és 1dl vízzel főzve, egy alma, kávé

Uzsonnák:
-45gr branflakes, 1dl tej, egy alma
Majd átjöttek haveromék, kávéztunk és lement hozzá 3 gyümölcsös keksz (itt már 100%-ig biztos voltam benne, hogy futni fogok!) Később jött főnököm, és hozott nekem zöldséges pakorát, indiai zöldésg fasírt, házi készítésű, naaaggggyyyyoooonnn finom, 5 db-ot ettem. Itt a futás már 150% volt:)

EDZÉS:
-30 perc futás
-10 fekvő / 5 dive bomber / 10 tricepsz széken / 5 ab splitter / 20 guggolás nagy terpesz / 20 guggolás szűk terpesz ----- 2 kör

Edzés után:
-fél adag protein vízzel

Vacsora:
-10dkg csirkemell főzve, zöldségekkel, 4 ropogós kenyér - alig vártam, hogy kész legyen, csak álltam a lábas felett kopogó szemekkel, be is faltam 5 perc alatt az egészet, utána még nyitogattam a hűtőt, hogy egyek valamit, de tudom, hogy félóra kell, hogy a kaja leérjen a gyomorba, így nem ettem semmit utána, de lesz még krémtúró 20dkg túróból. Pedig azért ettem futás előtt, nem lehet azt mondani, hogy azért, mert nem vittem be elég energiát.

1856 Kcal, 181gr CH, 45gr zsír, 127 gr fehérje


A számláló szerint ma megtettem:
14346 lépést, 10.23 km-t és megmásztam 22 emeletet:) Aktív nap. Egyébként a fitbit weboldalán vannak fent grafikonok és ott azt írja, hogy egy átlagos 25-34 éves nő 6000 lépést tesz meg egy nap. Annyi nekem akkor is összejön, ha nem megyek sehova csak dolgozok.


Most még várok egy vendégre, az idén már harmadjára jön vissza. Januárban volt 3 napot, februárban is talán hármat, nem emlékszem pontosan, akkor voltam kórházban, most jön egy napra, meg 25-én még egy napra. Februárban hozott nekem doboz bon-bont svájci csokiból (svájci a srác), akkor jól jött, mivel beteg voltam és nyelni nem tudtam, csak nehezen, így a csokit csak bekaptam, megvártam míg elolvad a számban és lecsúszott a torkomon. Akkor életmentő volt. Remélem most nem hoz. Hozzon nekem svájci bicskát, vagy egy svájci órát:) Na jó nem vagyok ilyen, a csokinak is örülni fogok:) Már elterveztem, hogy ha hoz, akkor szépen beosztom, napi egy bon-bon reggeli után, desszertnek:) De ha nem hoz, az lesz a legjobb:)


A főnök ma roppant kedves volt, segítőkész, normális, frissen borotválva, emberi kinézettel. Jót beszélgettünk az élet dolgairól...nem bánnám, ha mindig ilyen lenne. Ilyenkor csípem. Régebben is ilyen volt, azért lettünk haverok, csak utána elkúrta, mert elkezdett bandázni és nem látja be, hogy a hülye haverjai rossz hatással vannak rá. Habár könnyű Katát táncba vinni. De tudja ő is. Csak nem elégedett az életével, ahhoz meg gyenge, hogy lépjen. Így inkább baromságokat csinál....Sebaj. Csak velem maradjon ilyen és nem lesz semmi gond:)


Remélem mindenki jól van, élvezitek a nyarat:) Állítólag ide is megérkezik hamarosan, akár 27 fok is lehet:):):):) Can't wait:)

4 comments:

  1. Gratu a félévfordulóhoz, a főnökhöz, az aktív naphoz. Meg a kütyühöz :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi-köszi:)És kaptam csokit:) Lindor csokigolyó, nagyon fincsi:))))

      Delete
    2. Nahh, akkor fénypostával, légy szíves... :P

      Delete
    3. Hidd el szívesen küldeném, akkor legalább nem engem csábítgatna :)

      Delete