Monday, 2 July 2012

Július 2. Hétfúj

Heti terv edzésre:
1. futás
2. egy hosszú intervallos cross trainer + has
3. ZWOW24+30 perc cross trainer + has
4. felsőtest 
5. láb


A mai napom kajálásban arról szólt, hogy eltüntessek minden maradékot a hűtőből,mert már nagyon untam, hogy a hűtő tele dobozokkal, az egyikben még egy kis barnarizs, a másikban paradicsompüré, a harmadikban meg ki tudja mi:)

Reggeli: tejberizs barnarizsből, pici fehérjével, pár szem mazsolával, egy banán a hűtőből 

Tízórai: egy light müzliszelet,egy negyed grapefruit ismét a hűtőből elővarázsolva 

Ebéd: lencsefőzelék paradicsompürével (rántás nélkül) és pár szelet maradék sonkával, 2 zablisztes lepénykével

Uzsonna: szomszéd kislány szülinapi tortájából egy szelet, ami után rosszulét, hányinger, mint Angelocskánál:(
Kb. másfél óra múlva jobban lettem, és persze dög éhes, így ettem még egy almát és egy zablepényt, csak a la natura.

EDZÉS: 
42 perc cross trainer (váltakozó sebesség és erősség)
has: 20 felülés / 20 hasprés / 20 russain twist / 20 csípőfeltolás / 20 pároslábemelés
Bemelegítéssel, nyújtással 58 perc


Edzés után: egy fél grapefruit, fél adag protein vízzel

Vacsora: tonhal saláta

Benéztem még a fagyóba is, hogy ott mik vannak, és találtam: 2x25dkg darálthúst, kb. 10dkg kukoricát, egy fél csomag vegyeszöldséget, 10dkg bacont (ez vajon mikori?????) és 3 szelet alacsony GI-s szójakenyeret.

A mai napból a tanulság, hogy nem kell elfogadni mindent, csak mert kedvesen kínálják és nem akarok megbántani senkit. Oké, hogy szoktam cukrosat enni, de ennyire  nem, hogy csokitorta:( Mindegy, már elmúlt, finom volt egyébként:) Miért az ilyen egészségtelen dolgok a finomak egyébként???? Not fair:)

Holnap zsúfolt nap megint, délután mennem kell vásárolni is, meg a bankba, meg ide-oda, reggel meló,meg majd miután haza értem is meló. Blaaa......

Reggel megmértem magam, mert féltem, hogy a múlt heti zabkeksz meg kihágás nyomott hagyott maga után, de nem változott a súlyom, ami jó, nagyon jó,de! A sok szénhidrát miatt izom sem került rám:( Lesz ez még jobb is, én tudom!!!!!!!!!

2 comments:

  1. Ájáááj... a szénhidrát kell az izomépítéshez, csak nem mindegy, hogy milyen :) lassú szénhidrát.. enélkül azért izom nehezen lesz... :) na most új hűtővel kezdheted az életet!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudom, hogy kell, de nem ennyi, amit én múlt héten ettem:) Az már túl sok, minden nap 4-6 zabkeksz....ráadásul este, mert rágcsálhatnékom volt. A baj az, hogy most meg már üres a hűtőm, mennem kell vásárolni, van benne egy tojás, egy kis adag spenót, meg tej:)

      Delete