Monday, 23 July 2012

Július 23. Hétfő

Ma nem jó napom volt, tudjátok olyan, mikor mindent leejtessz, arcba gőzölöd magad a vasalóval, lassan haladsz és bénázol. Ráadásul totál bevizesedve ébredtem, de mégis csak 47kiló voltam. Ki érti ezt? 
Írtam, hogy tegnap pihi nap volt, de nem teljesen, mert reggel itt volt főnököm és míg vártuk, hogy a jó nép elhúzzon a picsába, addig tanítgatott rúgni thai boxosan:) Tök jó volt, rúgtam oldalról, előről, lassan, gyorsan, magasra, nem túl magasra. Elszórakáztunk vagy 20 percig:)

Ma csak 30 perc erősítő jógát csináltam és az sem esett valami jól, de nem akartam pihinapot tartani. 
Kajában jó voltam, a végösszeg:
1625Kcal, 201gr CH, 27gr zsír, 139gr fehérje.

Kedvessel 11 napja nem találkoztunk, már elvonási tüneteim vannak:) Nagyon hiányzik....
Egyébként meló-meló-meló. Nagyon kell koncentrálnom, hogy minden a rendes kerékvágásba menjen és szépen mosolyogjak, még akkor is, ha a kis buzi nekem áll és felgmázok a tetovált mellkasával. Milyen már, hogy egy Madonna idézet van rá tetoválva? Nyomi....Ja, a koncerből semmit nem hallottam, de érdekes, hogy mikor bemonták, hogy a kapuk nyitva, az tisztán ide hallatszódott...Ketten is panaszkodtak, hogy nem volt jó. Úgy látszik kezd befásulni az öreglány:)

Na megyek, pihizek, jó volna 8 órát aludni....de szerintem megint 6 és fél lesz.....


No comments:

Post a Comment