Friday, 27 July 2012

Július 25. Szerda

Le vagyok maradva, mint a borravaló, de nem csak itt, hanem melóban és egyéb más dolgokban is. De igyekszem-igyekszem, talán ha nem is mindent, de a javát sikerül ma befejeznem.


Estére vacsora meghívásom volt, így próbáltam a nap folyamán keveset enni, mert biztos voltam benne, hogy az étteremben nem csak csirkét és salátát fogok kérni:)
Voltam futni, 43 perc sikerült, jó volt, csak nagyon meleg (a meleg itt azt jelenti, hogy akár 22 fok is lehetett:))
Este pedig Hard Rock Café:)
Főételnek kértem grillezett csirkemellet 3 sajtos tésztával, bacon darabokkal és fokhagymás pirítóssal:
Desszertnek pedig hot choclate brownie-t vanília fagyival és tejszínhabbal:
A sapit ott vettem:)

Lement még 2 pohár rosé is és egy mojito a végén:) Minden nagyon finom volt, kedves kiszolgálás, jó zene. Tutira megyek még ide máskor is:) Ez a kis esti kiruccanás nagyon jót tett a lelkemnek, a gyomromnak már nem annyira, de "lediétáztam" másnap:)


No comments:

Post a Comment